۲۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱۷:۳۵

به همت کانون پرورش فکری خراسان شمالی انجام شد؛

اهدای ۳۵۰۰ جلد کتاب به مدارس کم برخوردار خراسان شمالی

اهدای ۳۵۰۰ جلد کتاب به مدارس کم برخوردار خراسان شمالی

بجنورد_ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی گفت: این مجموعه طی سال جاری تعداد ۳ هزار و ۵۰۰ جلد کتاب به مدارس کم برخوردار استان اهدا کرده است.

فرهاد اقابیگی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی در سال جاری، ۳ هزار و ۵۰۰ جلد کتاب در حوزه‌ی کودک و نوجوان و اولیای تربیتی به مدارس کم برخوردار استان، مساجد و محلات اهدا کرده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی گفت: اهدای کتاب از طرف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به مدارس روستاهای گسک، دهنه شیرین و الست در صفی آباد، مدارس چناران شهر بجنورد، یاسین و یاسمن، شهید طالب زاده، رستگاران و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد بجنورد، مدارس دوره‌ی اول متوسطه ی روستای نوده در بخش بام و صفی آباد، ۴ مدرسه‌ی دوره‌ی ابتدایی جاجرم انجام شده است.

وی افزود: همچنین اهدای بیش از ۳۰۰ عنوان کتاب در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن از دیگر اقدامات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در جهت ترویج کتاب و کتابخوانی در سال جاری می‌باشد.

اقابیگی ادامه داد: در نوروز ۱۴۰۲ نیز، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی در طرح ویژه ی نوروز، با اهدای کتاب به کودکان و نوجوانان، میزبان مسافران خواهد بود.

کد خبر 5735494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha