۲۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۸:۲۹

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم خبر داد؛

اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان قم با حضور ۹۶ مبلغ

اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان قم با حضور ۹۶ مبلغ

قم- مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم از اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان قم با حضور ۹۶ مبلغ خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین عباس اسکندری بعد از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری طرح آرامش بهاری در ایام عید نوروز و با محوریت بقاع شاخص استان قم اظهار داشت: در روزهای ابتدایی فروردین ماه ۱۴۰۲ تعداد ۲۷ بقعه متبرکه استان قم با برپایی خیمه‌های معرفت آرامش بهاری میزبان مسافران نوروزی خواهند بود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم بیان داشت: خیمه‌های معرفت در اماکن و بقاع متبرکه استان قم در سه سطح کیفی و کمی فعالیت دارند که در سه مکان خیمه سطح یک، در ۲۴ مکان نیز خیمه‌های سطح دو سه برپا می‌شود.

حجت الاسلام اسکندری ابراز داشت: خیمه‌های معرفت بر اساس سطح کیفی آنان، دارای غرفه‌های مختلفی از جمله مشاوره و پاسخگویی به سوالات شرعی و خانوادگی و همچنین غرفه‌های مخصوص کودک و نوجوان، سخنرانی چند رسانه‌ای، غرفه‌هایی در حوزه حجاب و عفاف، نمایشگاه‌های ترویج وقت و همچنین غرفه‌های عرضه محصولات فرهنگی هستند.

وی عنوان داشت: مراسم تحویل سال جدید در ۱۱ بقعه متبرکه استان قم برگزار می‌شود و در روزهای ایام نوروز نیز در ۱۶ بقعه متبرکه استان قم سخنرانی مذهبی با حضور اساتید حوزوی برپا می‌شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه اقامه نماز جماعت در وعده‌های مختلف با محوریت بقاع شاخص استان قم از جمله برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه است افزود: ۹۶ طلبه و مبلغ تخصصی در طرح‌های آرامش بهاری استان قم حضور خواهند داشت که از این تعداد ۵۰ نفر از میان مبلغان اعزامی و ۴۶ نفر دیگر نیز از مبلغان بومی استان قم هستند

کد خبر 5737144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha