۲ فروردین ۱۴۰۲، ۲۳:۰۶

مدیرکل هواشناسی کرمانشاه خبر داد؛

کاهش دمای هوای کرمانشاه/سامانه بارشی جدید اوایل هفته وارد می‌شود

کاهش دمای هوای کرمانشاه/سامانه بارشی جدید اوایل هفته وارد می‌شود

کرمانشاه- مدیرکل هواشناسی کرمانشاه با اشاره به کاهش دمای هوا در استان کرمانشاه تا پایان هفته، از ورود سامانه بارشی جدید در ائایل هفته بعد خبرداد.

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های هواشناسی سامانه بارشی حاکم بر جو منطقه همچنان تا بعد از ظهر امروز در جو استان کرمانشاه فعال بود و در بعضی ساعات رگبارهای بهاری، رعدوبرق را به همراه داشت.

وی افزود: با عبور موج مذکور در ۲ روز پایانی هفته، شرایط نسبتاً پایداری در سطح استان کرمانشاه حاکم می‌شود، طی این مدت مه صبحگاهی در برخی مناطق سرد و مرطوب استان کرمانشاه، افزایش نسبی دمای روزانه، گاهی اوقات وزش باد و ابرناکی آسمان مهمترین پدیده‌های مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی کرمانشاه با اشاره به کاهش دما در استان کرمانشاه، تصریح کرد: امشب دما در برخی نقاط سردسیر و حتی معتدل استان کرمانشاه می‌تواند تا کمتر از صفر درجه کاهش یابد.

وی ادامه داد: در روز جمعه اگر بارشی در سطح استان کرمانشاه مشاهده شود به شکل خفیف و پراکنده خواهد بود.

دولتشاهی خاطرنشان کرد: به دنبال این شرایط از بعدازظهر شنبه تا دوشنبه هفته آینده، مجدداً امواج ناپایداری جو استان کرمانشاه را تحت تأثیر قرار داده، شرایط را برای بارندگی و رعدوبرق، به خصوص در روزهای یکشنبه و دوشنبه مهیا خواهد کرد.

کد خبر 5738817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha