۳ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۲۸

طی ۶ روز اخیر؛

جمعیت هلال احمر اصفهان ۱۱۵ عملیات امداد و نجات انجام داد

جمعیت هلال احمر اصفهان ۱۱۵ عملیات امداد و نجات انجام داد

اصفهان - مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان اصفهان گفت: جمعیت هلال احمر اصفهان طی ۶ روز اخیر ۱۱۵ عملیات امداد و نجات انجام داد.

محمد نوید متقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آمار عملکرد هلال احمراستان اصفهان از ۲۴ اسفند ماه تا ۲ فروردین اظهار داشت: در بخش معاونت امداد و نجات در این بازه زمانی تعداد ۱۱۵ مورد عملیات انجام شده است.

وی افزود: از این تعداد ۵۰ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند ،۵۱ نفر نیز نجات یافتند و ۶۰ نفر نیز در پایگاه‌های هلال احمر اسکان یافتند و ۷ نفر نیز رهاسازی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان اصفهان با اشاره به اینکه در معاونت جوانان نیز طی ۶ روز اخیر چهار هزار و ۱۹ نفر از خدمات ایستگاه‌های سلامت بهره‌مند شدند، ادامه داد: یک هزار و ۴۴۸ نفر نیز از خدمات اکیپ سحاب استفاده کردند.

وی با بیان اینکه سه هزار و ۱۷۷ کودک نیز از فضای دوستانه کودک بهره مند شدند، تصریح کرد: ۱۲ هزار و ۲۰۹ نفر نیز به پست‌های ثابت هلال احمر اصفهان مراجعه کردند.

متقی با بیان اینکه در معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی نیز یک هزار و ۵۶۰ نفر به مرکز توانبخشی مراجعه کردند، ادامه داد: یک هزار و ۹۱ نفر نیز به مراکز توانبخشی هلال احمراستان اصفهان مراجعه کردند.

وی تصریح کرد: همچنین طی ۶ روز اخیر نیز سه هزار و ۶۲۵ بسته معیشتی به افراد نیازمند هدیه شده است.

کد خبر 5738986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha