۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۵۳

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری خبرداد؛

کشف ۸۱ میلیارد ریال نهاده دامی خارج از شبکه در چهارمحال و بختیاری

کشف ۸۱ میلیارد ریال نهاده دامی خارج از شبکه در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد- جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف بیش از ۸۱ میلیارد ریال نهاده دامی خارج از شبکه در این استان خبر داد.

سرهنگ محمدسعید یاری در گفت وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی احتکار ۴۵۰ تن نهاده‌های دامی در یکی از انبارهای سردخانه‌ای واقع در شهرستان شهرکرد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام بررسی‌های لازم، صحت گزارش‌های دریافتی برای پلیس محرز و شرکت متخلف که با دلایل واهی از ارسال و تحویل نهاده‌های دامی به خریداران خودداری کرده بود، شناسایی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: پس از هماهنگی قضائی و با پیگیری و تلاش مأموران، تمامی محموله‌های مورد نظر به صورت کامل و در نهایت با رعایت امانت و پس از انجام مستند سازی تحویل هیأت مدیره شرکت شد.

سرهنگ یاری در پایان با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله‌ها را ۸۱ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، یادآور شد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در رابطه با هرگونه اخلال در نظام اقتصادی کشور است.

کد خبر 5740980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha