۷ فروردین ۱۴۰۲، ۱۸:۱۸

سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان خبر داد؛

ارائه خدمات درمانی به بیش از ۶ هزار نفر در بیمارستان بهشتی کاشان

ارائه خدمات درمانی به بیش از ۶ هزار نفر در بیمارستان بهشتی کاشان

کاشان- سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی تا کنون سال جاری، بیش از شش هزار نفر در بخش های مختلف بیمارستان پذیرش و خدمات درمانی دریافت کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر مرضیه طالبیان بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن نوروز و آمادگی کامل نیروهای این واحد درمانی در این ایام اظهار داشت: تمام پرسنل این بیمارستان در ایام نوروز با آمادگی کامل و شبانه‌روزی فعال بودند و مراجعان را پذیرش و خدمات مناسب ارائه می‌کردند.

وی ابراز داشت: بیش از یک هزار و ۸۰۰ نفر از مراجعان و بیماران در بازه زمانی مورد نظر در اورژانس این بیمارستان به صورت سرپایی و در واحد تریاژ این بخش خدمات درمانی دریافت کردند.

سرپرست بیمارستان شهید بهشتی کاشان به بستری بیش از ۴۰۰ بیمار در بخش‌های درمانی در این مدت اشاره و تصریح کرد: در بازه زمانی فوق ۶۶۰ نفر نیز در بخش اورژانس این مرکز بستری شدند.

وی با اشاره به اینکه در این مدت بیش از ۱۳۰ بیمار هم به علت سوانح و تصادفات به اورژانس این مرکز منتقل شده‌اند، گفت: بیشتر مراجعان سرپایی با علائم شبه کرونا، گلودرد، بدن‌درد و تب خفیف مراجعه کرده و پذیرش شده‌اند.

طالبیان ضمن اشاره به شیوع مجدد کرونا در منطقه کاشان افزود: از همشهریان عزیز کاشانی و مسافرانی که به این منطقه سفر می‌کنند، می‌خواهیم که ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از ماسک استفاده کنند.

کد خبر 5741660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha