۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۲۳

معاون آموزش و پرورش البرز:

آموزش‌دهندگان غیرفعال سوادآموزی البرز فعال می‌شوند

آموزش‌دهندگان غیرفعال سوادآموزی البرز فعال می‌شوند

کرج- معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان البرز گفت: آموزش‌دهندگان غیرفعال واجد شرایط متقاضی همکاری در این استان فعال می‌شوند.

رؤیا عسگرپور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آموزش‌دهندگان غیرفعال واجد شرایط متقاضی همکاری در استان البرز فعال می‌شوند.

وی بیان کرد: پیرو اجرای طرح کلاس‌گذاری پالایش محور و جبران کمبود آموزش دهنده در استان، شیوه نامه فعال کردن آموزش دهندگان غیر فعال واجد شرایط با رعایت شرایط و ضوابط مندرج در آن، که داشتن حداکثر ۴۰ سال سن، دارا بودن مدرک تحصیلی فوق دیپلم و بالاتر، داشتن یک دوره موفق در سوادآموزی و اطلاعات ثبت شده در سامانه سوادآموزی از جمله شرایط عمومی و فردی به کارگیری آموزش دهندگان غیر فعال می‌باشد، بیان داشت: در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به ازای هر فرزند یک سال به شرط حداکثر سن آموزش دهنده اضافه می‌شود.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: آموزش دهندگان واجد شرایط فوق تا پایان فروردین فرصت دارند با مراجعه به ادارات سوادآموزی و دریافت لیست پالایش افراد بی‌سواد، پس از کسب امتیازات لازم و کلاس گذاری بر اساس ضوابط و شرایط مندرج در بخشنامه ارسالی سازمان نهضت سوادآموزی فعال شوند.

وی متذک: شد آموزش دهندگان واجد شرایط فوق تا پایان فروردین فرصت دارند با مراجعه به ادارات سوادآموزی و دریافت لیست پالایش افراد بی‌سواد، پس از کسب امتیازات لازم و کلاس‌گذاری بر اساس ضوابط و شرایط مندرج در بخشنامه ارسالی سازمان نهضت سوادآموزی فعال شوند.

کد خبر 5742680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha