۹ فروردین ۱۴۰۲، ۲۰:۲۹

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اردبیل تاکید کرد؛

تکمیل پروژه‌های زیربنایی اولویت بودجه ۱۴۰۲

تکمیل پروژه‌های زیربنایی اولویت بودجه ۱۴۰۲

اردبیل- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل گفت: در بودجه سال جاری تکمیل پروژه‌های عمرانی با پیشرفت بالا هدفگذاری شده است.

داوود شایقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تمام پرداختی‌های آخر سال ۱۴۰۱ به شکل کامل انجام شده و هیچ مشکلی در این زمینه در استان اردبیل وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: پیش بینی‌های انجام شده در مورد پرداختی حق و حقوق کارکنان استان اردبیل در سال ۱۴۰۱ انجام شد و تمامی دستگاه‌ها بدون هیچ مشکلی پرداختی کارکنان خود را اعم از حقوق، عیدی، رفاهی و اضافه کاری انجام داده و هیچ مشکلی در روند پرداخت آنها به وجود نیامد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل ادامه داد: در سال جاری نیز تلاش بر این است تا با پیش بینی انضباط بخشی به هزینه‌های جاری پرداختی‌های کارکنان به شکل واقعی انجام شده و براساس قانون بودجه ۱۴۰۲ افزایش ۲۰ درصد نیز اعمال شود.

شایقی افزود: روند همکاری امور اقتصادی و دارایی و ذی‌حسابان ادارات و دستگاه‌های مختلف با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مطلوب بوده و تلاش می‌کنیم تا در سایه این هماهنگی‌ها پرداختی‌ها را به موقع انجام داده و رضایت کارکنان تلاشگر دستگاه‌های اجرایی را فراهم کنیم.

وی گفت: در کنار پرداختی‌های پایان سال کارکنان و هزینه‌های جاری در حوزه عمرانی نیز جذب اعتبارات از محل منابع ملی با همت و تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی در اولویت قرار گرفت و تخصیص‌های خوبی را برای پروژه‌های مهم و زیربنایی شاهد بودیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل اظهار کرد: تا آخرین روز کاری با پیگیری استاندار اردبیل و نمایندگان استان در مجلس بخش عظیمی از منابع مورد نیاز راه آهن و پروژه‌های بزرگراهی تخصیص یافت و در سال جاری نیز با همت مضاعف سعی خواهیم کرد تا به تکمیل و راه اندازی این پروژه‌ها توجهی جدی داشته باشیم.

شایقی خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ با توجه به منویات مقام معظم رهبری در مهار تورم و رشد تولید بیشترین حمایت از تولید انجام شده و همچنان تلاش بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خواهد بود.

کد خبر 5742910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha