۱۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۱۰

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کاشان مطرح کرد؛

صدور اخطار برای ۳ واحد تولید مواد غذایی در کاشان

صدور اخطار برای ۳ واحد تولید مواد غذایی در کاشان

کاشان - معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: از ابتدای اجرای طرح سلامت نوروزی در کاشان تاکنون برای ۳ واحد تولید مواد غذایی اخطار صادر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا رشیدی بعد از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح سلامت نوروزی در کاشان اظهار داشت: از ابتدای اجرای این طرح برای سه واحد تولید مواد غذایی به علت عدم رعایت ضوابط بهداشتی اخطار صادر شد.

وی ابراز داشت: در قالب این طرح و در این مدت از ۱۴ واحد تولید مواد غذایی بازدید شد که طی این بازدیدها ۱۰ نمونه برداری از محصولات تولیدی صورت گرفت.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کاشان تصریح کرد: در این زمان ۴۰ مورد نمونه برداری به آزمایشگاه کنترل مواد غذایی این معاونت جهت کنترل و بررسی از واحدهای چون نیروی انتظامی (مایع مشکوک به الکل)، اداره نظارت بر مواد خوراکی، آشامیدنی و آرایشی و بهداشتی (نمونه‌های لبنیات و آرد) و معاونت بهداشتی از سطح عرضه ارسال شد که مورد بررسی و آزمایش قرار گرفت.

رشیدی با اشاره به تشدید نظارت و بازرسی از داروخانه‌های شبانه روزی و کشیک در ایام نوروز و تولیدات مواد غذایی از ابتدای طرح سلامت نوروزی گفت: این طرح با تشکیل سه اکیپ بازرسی از داروخانه‌های تحت پوشش، مراکز تولید مواد غذایی و همچنین تشکیل کشیک آزمایشگاه مواد غذایی و آرایشی اجرا شد.

وی تاکید کرد: در این مدت، ۲۴ بازدید از داروخانه‌های تحت پوشش انجام و بر نحوه ارائه خدمات دارویی به شهروندان و مسافران نوروزی نظارت شده است.

کد خبر 5743314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha