۱۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۲۵

رئیس حوزه علمیه شهرستان اردبیل:

حجاب بیشتر از گذشته مورد توجه مسئولان و مردم باشد

حجاب بیشتر از گذشته مورد توجه مسئولان و مردم باشد

اردبیل- رئیس حوزه علمیه شهرستان اردبیل خواستار توجه بیشتر مردم و مسئولان به مساله حجاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام نادعلی کوثری پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر اردبیل اظهار کرد: امروز غیرت دینی و اعتقادی در جامعه ما کمرنگ شده و حتی در برخی از حوزه‌ها رنگ باخته است.

وی خاطرنشان کرد: خداوند متعال نسبت به آفریده خود غیرت دارد و این نتیجه آن است که ما نیز باید نسبت به همنوع و خانواده خود با غیرت بیشتری حاضر شده و اجازه ندهیم تا عده‌ای این اصل را تباه کنند.

سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر اردبیل غفلت از امر به معروف و نهی از منکر را زمینه ساز تباهی و انحراف جامعه توصیف کرد و گفت: در کنار غیرت دینی و اعتقادی غیرت ملی نیز بسیار مهم است و در این زمینه نیز نوعی تزلزل را در جامعه شاهد هستیم.

سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر اردبیل از آحاد جامعه و مسئولان خواست توجه بیشتری در زمینه رعایت حجاب داشته باشند.

کد خبر 5743841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مینا رئوفی زاده IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
      0 0
      وقتیکه گشت ارشاد به بی حجابی گیر میدهد خیلی حق دارد و هیچ یک از مسولان هم حق سرزنش کردن و یا کم.کردن سختگیری های گشت ارشاد را ندارند باید دولت اجازه ی سختگیرهای گشت ارشاد را همون مٹل گذشته بدهد تا بی حجابی جمع شود وگرنه فاتحه ایران هم خوندست دیگر امنیّت اخلاقی و رفتاری و انسانی باقی نمی ماند
    • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
      0 0
      به نظرمن مقصر مردها هستند اگرآنها هرجازن بی حجاب دیدند باهاش برخورد کنند خود به خودبی حجابی ازبین میرود ولی مردها همه سکوت کردند وهیچ حرکتی نمیکنند چون خوششان میاد.بخداهمینجوری پیش بره همه زندگیها ازهم میپاشه.همه یاری کنیم