۱۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۳۵

پلیس پیشگیری تهران خبر داد

اعتراف به ۶ فقره سرقت در یک روز قبل از دستگیری

اعتراف به ۶ فقره سرقت در یک روز قبل از دستگیری

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری موبایل قاپ محله نعمت آباد حین سرقت خبر داد و گفت: از متهم ۶ دستگاه تلفن مسروقه که همان روز قبل از دستگیری سرقت کرده بود، کشف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد گودرزی، اظهار داشت: در پی افزایش سرقت تلفن همراه شهروندان در محله "نعمت آباد" تهران توسط موتورسواران، دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از مأموران کلانتری این محل بر عهده گرفتند و گشت زنی‌های هدفمند را افزایش دادند.

وی با بیان اینکه مأموران روز گذشته حین گشت زنی در محله موتورسواری را حین سرقت تلفن همراه یکی از شهروندان مشاهده کردند افزود: مأموران سریعاً وارد عمل شده و پس از مدتی تعقیب و گریز، موتورسیکلت متوقف و متهم دستگیر شد و در بررسی اولیه از متهم ۶ دستگاه تلفن همراه سرقتی که روز جاری سرقت کرده بود کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: متهم ۳۶ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت تلفن همراه شهروندان و موبایل قاپی در نعمت آباد و شهر تهران و فروش آن در بازار و ۱۰ فقره سرقت مشابه معترف شد که مال باختگان شناسایی و به کلانتری دعوت شدند.

سرهنگ گودرزی با اشاره به سوابق متهم در امر سرقت و تحمل حبس در زندان در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهم و شناسایی مال باختگان و مالخران ادامه دارد.

کد خبر 5744428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha