۱۳ فروردین ۱۴۰۲، ۲۲:۰۴

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان:

۳۴۰ هزار مسافر نوروزی در مدارس اصفهان اسکان یافتند

۳۴۰ هزار مسافر نوروزی در مدارس اصفهان اسکان یافتند

اصفهان- رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: این استان در نوروز ۱۴۰۲ میزبان بیش از ۳۴۰ هزار نفر در ستادهای اسکان بود و رتبه دوم اسکان فرهنگیان کشور را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی منتجب در خصوص اسکان مسافران در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی، اظهار داشت: مطابق با بخشنامه اسکان نوروزی، ۱۲ فروردین‌ماه پایان اجرای این طرح است.

وی با اشاره به میزبانی بیش از ۱۴ هزار میهمان نوروزی در آخرین روز فعالیت ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان، ادامه داد: در یازدهمین روز از نوروز نیز پذیرش میهمانان اصفهان صورت گرفت و در زمان مقرر پایان اسکان، فضاهای مورداستفاده تحویل گرفته شد تا برای آغاز فعالیت مدارس آماده‌سازی شوند.

منتجب خاطرنشان کرد: کلاس‌های درسی که به اسکان نوروزی تخصیص داده‌شده بودند به حالت اولیه بازگشته و ضدعفونی شده تا در روز ۱۴ فروردین‌ماه پذیرای دانش آموزان اصفهانی باشد.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش اصفهان بابیان اینکه این استان در نوروز ۱۴۰۲ میزبان بیش از ۳۴۰ هزار نفر در ستادهای اسکان بوده است، خاطرنشان کرد: استان اصفهان رتبه دوم اسکان فرهنگیان در کشور را کسب کرد.

کد خبر 5745164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمود IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      0 0
      آموزش و پرورش بابت یک شب اقامت در مدارس بی کیفیت و نوعا کثیف با یک تخته گلیم فرش و پتوی چند بار استفاده شده بدون کوچکترین امکانات رفاهی دیگه از معلم خودش بیشتر از صد هزار تومان دریافت می کنه واقعا که خجالت آور است .برید ببینید بقیه ارگانها چطوری به نیروهاشون خدمات می دهند .