۱۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۲۵

رئیس هیئت والیبال استان زنجان:

رویکرد امسال هیئت والیبال زنجان توجه ویژه به بخش بانوان است

رویکرد امسال هیئت والیبال زنجان توجه ویژه به بخش بانوان است

زنجان- رئیس هیئت والیبال استان زنجان گفت: یکی از رویکردهای جدی این هیئت در سال جدید، اهتمام به بخش بانوان در این رشته ورزشی است.

روح‌الله حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه زنجان یکی از استان‌هایی است که در رشته والیبال از استعدادهای خوبی برخوردار است، تصریح کرد: در همین راستا و برای اینکه بتوانیم از وجود این ظرفیت بهره‌مند شویم، مقوله استعدادیابی همواره در اولویت برنامه‌های این هیئت قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه تقویت مقوله استعدادیابی و اهتمام اصولی به آن منتج به شناخت ورزشکاران زبده و راه‌یابی آن‌ها به اردوهای تیم‌ملی خواهد شد، اظهار کرد: خوشبختانه امسال شاهد کسب یکی از ای موفقیت‌ها با دعوت از ورزشکار زنجانی به اردوی تیم‌ملی زیر ۱۶ سال هستیم.

این فعال ورزشی با بیان اینکه حضور این بانوی زنجانی حاکی از اهتمام هیئت به مقوله استعدادیابی در بخش دختران است، خاطرنشان کرد: نیلوفر محمدی جزو ۲۱ بازیکن دعوت شده به اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی والیبال زیر ۱۶ سال ایران است.

رئیس هیئت والیبال استان زنجان با یادآوری اینکه دعوت‌شدگان به نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی والیبال از بین ۴۵ ورزشکار دعوت شده و پس از برگزاری سه مرحله اردوی انتخابی در سال گذشته گزینش شده‌اند، عنوان کرد: قرار گرفتن ورزشکار زنجانی در بین دعوت‌شدگان به این اردو حاکی از آمادگی مطلوب این دختر زنجانی است.

حسنی با بیان اینکه تیم‌ملی والیبال زیر ۱۶ سال دختران ایران، خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا که قرار است از ۱۰ تا ۱۷ تیرماه امسال در چین برگزار شود، آماده می‌کند، افزود: نخستین مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی والیبال زیر ۱۶ سال دختران از ۸ فروردین‌ماه امسال به میزبانی کمپ تیم‌های ملی آغاز شده و به مدت ۱۰ روز ادامه دارد.

کد خبر 5745274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha