۱۴ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۰۵

اخراج در انتظار خلبانان اسرائیلی

اخراج در انتظار خلبانان اسرائیلی

فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی برای خلبانان این رژیم خط و نشان کشید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فلسطینی معا، منابع وابسته به رژیم صهیونیستی از تهدید تومر بار فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی علیه خلبانان یگان ذخیره این رژیم که در اعتراض به تغییرات نتانیاهو در سیستم قضائی این رژیم از حضور در محل خدمت خودداری کرده اند، پرده برداشتند.

بر اساس این گزارش، فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی قصد دارد که این خلبانان را اخراج کند.

طبق گزارش کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی، کانون وکلای نیروی هوایی این رژیم اخیراً به فرماندهان این نیرو، رویکرد جدید را ابلاغ کرده و گفته است که هر تهدیدی از سوی خلبانان یگان ذخیره مبنی بر عدم حضور در محل خدمت، با مجازات و اخراج احتمالی همراه خواهد بود.

روزنامه هاآرتص نیز به نقل از «تومر بار» نوشت خلبان‌هایی که از حضور در تمرین‌ها خودداری می‌کنند، هرگز نمی‌توانند در عملیات‌ها حضور یابند. به گفته او خلبان‌های یگان ذخیره پیوسته در حال تمرین هستند و عدم حضور آن‌ها در این تمرینات، به شکل مؤثری توانایی آن‌ها را زیر سوال می‌برد.

لازم به ذکر است که پیش از این ۳۷ خلبان از ۴۰ خلبان گردان ۶۹ هوایی رژیم صهیونیستی اعلام کردند که یک جلسه تمرین هوایی را در اعتراض به کابینه نتانیاهو تحریم می‌کنند.

خبرگزاری مهر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

کد خبر 5745608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سید حسین سعادت میر قدیم IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      2 0
      ولش کن بزار اخراجشون کنه __هههه😂😂😂__اصلا ده بار دیگه نتانیاهو نخست وزیر اسراییل israelبشه وضعیت اسراییل به شورش کشیده میشه . چون اون سیاستش حول محور جنگیدن هست و همین . 😈😈🙏🏻🙏🏻💻💻💻💻⛔⛔⛔⛔🚭🚭📵📵🌛🌛🙏🏻👁️👁️🚨🚨🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥