۱۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۷:۴۱

مدیر فرودگاه زنجان:

پرواز زنجان به مشهد از سرگرفته می شود

پرواز زنجان به مشهد از سرگرفته می شود

زنجان-مدیر فرودگاه زنجان گفت: پس از یکسال وقفه با تلاش مسئولان استانی، پرواز زنجان - مشهد و برعکس آغاز شد که تداوم این مهم در گرو استقبال شهروندان زنجانی است.

محمد قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه پرواز زنجان به مشهد از سرگرفته می شود، گفت: پرواز این خط از چهارم اردیبهشت سال جاری آغاز می‌شود و در روزهای دوشنبه و پنجشنبه هر هفته به صورت رفت و برگشت ادامه می‌یابد.

وی افزود: هم استانی‌ها می‌توانند برای خرید بلیت از طریق پایگاه‌ها و نرم افزارهای معتبر اقدام کنند.

مدیر فرودگاه زنجان با بیان اینکه تعیین قیمت پروازهای زنجان به مشهد برعهده شرکت هواپیمایی مربوط است، گفت: قیمت تعیین شده تا حدودی ثابت است، اما در صورت استقبال زیاد و در روزهای اوج تقاضا این روند افزایشی خواهد بود.

قاسمی با اشاره به نوع هواپیمای به کارگرفته شده برای این پرواز، افزود: ظرفیت این هواپیما ۸۰ تا ۱۰۰ نفر است و مدت زمان سفر از مقصد زنجان به مشهد نیز حدود ۲ ساعت طول می‌کشد.

وی با اشاره به اینکه در ۱۰ ماه گذشته یکی از شرکت‌های هواپیمایی که با فرودگاه زنجان قرارداد داشت، برخلاف قول‌هایی که داده بود عمل کرد و پروازهای زنجان لغو شد، ادامه داد: پرواز زنجان به مشهد برای آسایش شهروندان مجددا راه‌اندازی شده و از مردم درخواست می‌کنم از این پرواز استفاده کنند تا پروازهای سایر مقصدهای درخواستی نیز فعال شود.

کد خبر 5747634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha