۱۶ فروردین ۱۴۰۲، ۲۲:۵۷

به مناسبت میلاد امام حسن (ع)؛

افطاری مشترک رده‌های مختلف هوانیروز ارتش درپایگاه چهارم برگزار شد

افطاری مشترک رده‌های مختلف هوانیروز ارتش درپایگاه چهارم برگزار شد

اصفهان - افطاری مشترک رده های مختلف هوانیروز ارتش در پایگاه چهارم این یگان به مناسبت میلاد امام حسن (ع) برپا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه چهارشنبه مصادف با میلاد امام حسن مجتبی (ع) و ضیافت افطار سربازان، خلبانان و فرماندهان پایگاه چهارم هوانیروز ارتش ضیافت که بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء به امامت حجه‌الاسلام عیسی کیانی، رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه چهارم هوانیروز اصفهان برگزار شد، خلبانان و سربازان در فضایی صمیمانه و معنوی، روزه خود را افطار کردند.

فرصت تقویت دفاعی کشور در کنار آموزش سربازان دنبال می‌شود

حجه‌الاسلام کیانی در این مراسم اظهار داشت: ماه مبارک رمضان، بهار قرآن کریم است و تلاوت قرآن کریم و توجه به معنی و تفسیر آیات کلام الله مجید و خودسازی و تهذیب‌نفس و روزه‌داری، باعث رسیدن انسان به مرتبه‌ای در ماه مبارک رمضان می‌شود که نفس کشیدنش عبادت محسوب شود.

همچنین سرهنگ خلبان بهرام نظری، فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش در حاشیه این مراسم معنوی گفت: سربازان وظیفه، امانت ارزشمند مردم نزد ما هستند و لحظه‌به لحظه حضور این عزیزان در ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن ایجاد فرصت برای تولید قدرت برای دفاع از کشور عزیزمان، یک فرصت آموزشی و پرورشی برای تربیت نسل جوان در حوزه‌های مختلف مذهبی و تربیتی و اخلاقی است.

فرصت تقویت دفاعی کشور در کنار آموزش سربازان دنبال می‌شود

وی افزود: در همین راستا و برای به نتیجه و هدف رساندن فرصت‌ها، اجرای طرح‌های لبیک یا امام خامنه‌ای عزیز و طرح‌های مصباح در ارتش، نقشه‌ی راه بسیار قوی و اثر بخش بوده است.

فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش خاطر نشان کرد: سربازان حاضر در پایگاه را مانند فرزندان خود دوست داریم و همانند تلاش برای تربیت فرزندان‌خودمان، ایمان و انضباط ذاتی، مسئولیت پذیری، ایفای نقش، اخلاق پاک و تعهد را از سربازانمان خواستاریم و در این مسیر قدم بر می‌داریم.

کد خبر 5747781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha