۱۸ فروردین ۱۴۰۲، ۰:۲۶

آغاز پرواز متجاوزانه جنگنده‌های صهیونیستی در جنوب لبنان

آغاز پرواز متجاوزانه جنگنده‌های صهیونیستی در جنوب لبنان

منابع خبری اعلام کردند که هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی بر فراز جنوب لبنان به پرواز درآمدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی در اقدامی تجاوزکارانه بر فراز جنوب لبنان به پرواز درآمدند.

پرواز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همزمان با شدت گرفتن تنش‌ها در شمال اراضی اشغالی صورت گرفته است. رسانه‌ها ساعاتی پیش از راکت باران گسترده شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی از خاک لبنان خبر دادند. مرکز اطلاع رسانی فلسطین در این باره خبر داد: پناهگاه‌ها در منطقه «کرمئیل» واقع در شمال فلسطین اشغالی به طور کامل به روی صهیونیست‌ها باز شده است. ستاره سرخ داود هم اعلام کرد که تا این لحظه ۳ صهیونیست در حملات موشکی به شمال فلسطین اشغالی زخمی شدند. شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حملات موشکی از لبنان به شمال فلسطین اشغالی بین حزب الله، حماس و جهاد اسلامی هماهنگ شده بود. همزمان منابع عبری زبان از بسته شدن حریم هوایی فلسطین اشغالی به طور کامل در پی حملات موشکی از سمت لبنان خبر دادند.

همچنین منابع عبری زبان از وضعیت فوق العاده امنیتی و آماده شدن پناهگاه‌های جنگی در شهرهای اشغالی از بیم آغاز حمله و جنگ خبر می‌دهند و کانال ۱۲ تل آویو گزارش داده است که در پایان نشست سری ارزیابی های امنیتی، «یوآو گالانت»، وزیر جنگ دستور آماده سازی برای همه گزینه ها، احتمالات و سناریوها را به نیروهای خود صادر کرده است. همزمان سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرده است که ۳۴ موشک از جنوب لبنان شلیک شد که ۲۵ فروند از آنها منهدم و حداقل ۵ تا از آنها به اهداف خود در شمال فلسطین اشغالی رسیدند.

کد خبر 5748530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
      0 0
      با موشک زدن لبنان ، اسراعیل بین الملل مدرک جرم لبنان ثابت میکنه و برای حمله مجوز بین المللی میگیره معلومه که هواپیماهای اسراعیل حمله می‌کنند حتی لبنان رو شخم نزنند دست بردار نمیشند حتی جنگهای جدید دیگه تنفگ ژ۳ یا کلاش نیست سلاح اورانیوم هست که جنگ تمام هم بشه اون سرزمین بدرد زندگی نخواهد بود
    • ایمان IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
      0 0
      تنی که خارش میکنه! خودش سفارش میکنه😎🤣💚🤍❤🇮🇷 دفعه پیش تو ۳۳ روز و ۱۱ روز به غلط کردن افتادین! ایندفعه (دست به مهره حرکته ها۰۰۰ آمریکاتون داره جمع میکنه میره! میافتی تو دست و پا بعد داستان میشه ها۰۰۰
    • مهردادا US ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
      0 0
      من نمیفهمم که چرا مقاومت باند فرودگاهای نظامی را هدف قرار نمیدهد که جنگندههای انها نتوانند به پرواز در بیایند۰ مهردادا