۳ آبان ۱۳۸۶، ۱۵:۳۲

موزه هنرهای دینی میزبان نقاشی‌های اصولی می‌شود

نمایشگاه نقاشی‌های فرح اصولی با عنوان "حافظ در خیال من" به مناسبت بزرگداشت مقام حافظ شیرازی از فردا جمعه در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی موزه هنرهای دینی اعلام کرد حدود 50 اثر با مضمون اشعار حافظ از جمعه چهارم آبان‌ماه به نمایش گذاشته می‌شود و نمایشگاه تا 24 آبان‌ماه در موزه امام علی (ع) برپاست. علاقمندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه هر روز غیر از شنبه‌ها از ساعت 30/9 تا 17 به موزه هنرهای دینی مراجعه کنند.

اصولی سال 1332 در زنجان متولد شده و تحصیلات خود را در رشته گرافیک در دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران به پایان رسانده است. وی تاکنون بیش از دهها نمایشگاه انفرادی و گروهی در داخل و خارج کشور برگزار کرده و در آتلیه‌های مختلف هنری به تدریس هنر پرداخته است.

از دیگر فعالیت‌های این بانوی هنرمند می‌توان به دبیری نمایشگاه جلوه‌های نگارگری در نقاشی معاصر، عضویت در هیئت انتخاب آثار ششمین دوسالانه نگارگری، عضویت در هیئت انتخاب و داوری آثار جشنواره هنرهای تجسمی، عضویت در هیئت انتخاب آثار نمایشگاه قرآن، عضویت در گروه هنری دنا و ... اشاره کرد.

آئین افتتاح نمایشگاه "حافظ در خیال من" روز جمعه چهارم آبان‌ماه از ساعت 15 تا 17 در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) به نشانی خیابان ولی عصر، رو به روی بزرگراه نیایش، بلوار اسفندیار، شماره 35 برگزار می‌شود.

کد خبر 574900

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha