۱۹ فروردین ۱۴۰۲، ۱۰:۲۲

رئیس حوزه هنری استان فارس:

هنر انقلاب اسلامی هنری پویا و اثر گذار است

هنر انقلاب اسلامی هنری پویا و اثر گذار است

شیراز-رئیس حوزه هنری فارس گفت: هنر انقلاب اسلامی هنری پویا و اثر گذار است و جریان سازی های اجتماعی در بستر هنر انقلاب اسلامی شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید نمازی شامگاه جمعه در آئین افتتاح هفته هنر انقلاب اسلامی در شیراز بیان کرد: هفته هنر انقلاب اسلامی برای هشتمین سال پیاپی است که در شیراز افتتاح می‌شود این در حالی است که برنامه‌های مختلفی برای گرامیداشت این هفته در شیراز و شهرستان‌های استان فارس در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه هفته هنر انقلاب اسلامی پاسداشت شهدای حادثه تروریستی حسینه سیدالشهدای شیراز است افزود: برنامه‌ریزی های به گونه‌ای بوده است که به جای تمرکز در شهر شیراز شاهد اجرای برنامه‌های مخوری در شهرستان‌های استان باشیم.

نمازی اضافه کرد: حوزه هنری فارس در سال جدید رویکرد و شعار فرا شیراز را در تمام برنامه‌های فرهنگی لحاظ خواهد کرد و این رویکرد در هفته هنر انقلاب هم دنبال می‌شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: افتتاح اولین دفتر ادبیات پایداری در شهرستان استهبان یکی از برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی است و امید است بتوان ا پایان سال در شهرستان‌های جهرم، کازرون و آباده نیز دفاتر پایداری را ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه در شیراز برنامه‌های متعددی در هفته هنر انقلاب برگزار خواهد شد، افزود: انتخاب چهره سال یکی از مهمترین برنامه‌ها در هفته هنر انقلاب است که امسال چهره سال در ۲۸ فروردین ماه در تالار حافظ معرفی خواهد شد.

کد خبر 5749231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha