۲۱ فروردین ۱۴۰۲، ۹:۰۸

فرماندار دیر:

خدمت به مردم راهبرد اصلی مقابله با دشمن است

 خدمت به مردم راهبرد اصلی مقابله با دشمن است

بوشهر- فرماندار شهرستان دیر گفت: راهبرد اصلی مقابله با دشمن، خدمت به مردم است که در سال جدید با شدت بیشتری ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، یونس باربرز عصر یکشنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه شهرستان دیر، اظهار داشت: امروز مسئولیت خطیر سپاه شهرستان دیر در ادامه خدمتگزاری فرمانده سابق به انسان لایق دیگری سپرده می‌شود که امیدواریم منشأ خدمات بزرگی باشند.

فرماندار شهرستان دیر افزود: همه رؤسای ادارات موظف هستند برای توسعه و تقویت سپاه پاسداران از هرگونه همکاری با فرماندهی جدید دریغ نکنند.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن در ماه‌های اخیر، بیان کرد: همه کشورها و کارشناسان نظامی دنیا هم قدرت ایران اسلامی را می‌دانند و هم به آن اعتراف می‌کنند.

باربرز با بیان اینکه با وجود اغتشاشات ماه‌های اخیر شاه برگزاری باشکوه‌ترین راهپیمایی در ۲۲ بهمن سال گذشته بودیم، گفت: پیشرفت‌های شگرف جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف مانند سلول‌های بنیادین، ساخت ربات‌های انسان نما و انواع موشک‌ها و پهپادها دشمن را مبهوت کرده و از طرفی روی کار آمدن دولتی انقلابی که زمینه توسعه و پیشرفت کشور را فراهم کرده است باعث شده تا دشمن این موفقیت‌ها تحمل نکنند و علیه ما دسیسه کنند.

وی با تحرک‌های اقتصادی دولت در سال گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: رشد ۵.۳ درصدی اقتصاد کشور، رشد ۳۹ درصدی ترانزیت خارجی و صادرات و پرداخت ۴۸۰ هزار میلیارد تومان بدهی دولت و … موفقیت‌های بزرگی بود که در سخت‌ترین شرایط تحریم اتفاق افتاده است و دشمن به خوبی اینها را می‌داند.

فرماندار شهرستان دیر بیان کرد: دشمن با نیرنگ‌های مختلف استراتژی مهار ایران اسلامی را در دستور کار خود قرار داد اما ما با تاسی و الگوگیری از شهدا و امام، مجاهدت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تا دشمن وجود دارد مأموریت انقلاب اسلامی تحت هیچ شرایطی پایان نمی‌پذیرد، افزود: راهبرد اصلی مقابله با دشمن، خدمت به مردم است که در سال جدید با شدت بیشتری ادامه پیدا می‌کند و فلسفه سپاه و بسیج نیز خدمت به مردم است.

باربرز با تاکید بر اینکه همه ما مخاطب شعار سال هستیم، گفت: هرکس در هر جایگاهی برای برای تحقق شعار مهار تورم و رشد تولید تلاش کند و این مهم در سایه وحدت و همدلی همه نیروها محقق می‌شود.

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه با تلاش و وحدت رویه کاری کنیم که امسال برای مردم شیرین باشد، تاکید کرد: ادارات با فرمانده جدید سپاه همکاری مضاعفی خواهند داشت.

وی یادآور شد: با کمک نیروهای ولایی و انقلابی که داریم خدمات بزرگی برای مردم شهرستان رقم خواهیم زد.

خادمی مردم شهرستان دیر بالاترین افتخار است

فرمانده سپاه شهرستان دیر گفت: خادمی مردم شهرستان دیر بالاترین افتخار من است و امیدوارم بتوانم در مسئولیت جدید خدمتگزاری لایقی برای شما باشم.

سرهنگ سیدعلی حسینی نیا اظهار داشت: از مردم خوب و باافتخار شهرستان دیر و مسئولین و حسن اعتماد فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در سپردن نشان خادمی مردم شهرستان به بنده تشکر می‌کنم.

فرمانده سپاه شهرستان دیر افزود: خادمی مردم شهرستان دیر بالاترین افتخار من است و امیدوارم بتوانم در مسئولیت جدید خدمتگزار لایقی برای شما باشم.

وی بیان کرد: از همه شما بزرگواران طلب دعای خیر و درخواست همکاری و تعامل سازنده با مجموعه سپاه شهرستان دیر را دارم.

کد خبر 5751088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha