۲۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۵۰

رایزنی های سیاسی ترکیه با عربستان، کویت و یمن

رایزنی های سیاسی ترکیه با عربستان، کویت و یمن

معاون وزیر امور خارجه ترکیه در سفر به عربستان و کویت، با مقامات این دو کشور و همچنین یمن دیدار خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت امور خارجه ترکیه امروز دوشنبه از مجموعه‌ای از رایزنی‌های سیاسی خبر داد که «بوراک آکچاپار» معاون وزیر امور خارجه با همتایان خود در عربستان سعودی، یمن و کویت برگزار خواهد کرد.

این وزارتخانه در بیانیه‌ای اعلام کرد که «آکچاپار» امروز دوشنبه به دعوت «ولید الخریجی» همتای سعودی خود به ریاض سفر می‌کند و با وی رایزنی‌های سیاسی انجام خواهد داد.

بر اساساً این بیانیه، این مقام ترکیه‌ای در چارچوب سفر خود به ریاض، رایزنی‌های سیاسی را با «منصور بجاش» معاون سیاسی وزارت امور خارجه یمن و همچنین با «جاسم محمد البودویی» دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس برگزار خواهد کرد.

در همین راستا، آکچاپار به دعوت «منصور ایاد العتیبی» همتای کویتی خود در روزهای ۱۰ تا ۱۱ آوریل به این کشور سفر خواهد کرد تا با وی نیز رایزنی‌های سیاسی انجام دهد.

طبق بیانیه وزارت امور خارجه ترکیه، رایزنی‌های سیاسی معاون وزیر خارجه این کشور در سفر به عربستان و کویت، بر موضوعات دوجانبه، منطقه‌ای و بین المللی متمرکز خواهد بود.

کد خبر 5751466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۴
      0 0
      درهنر و فرهنگ :فیلم ساز مستقل تنها و به فناست(نتیجه و ضررهاش داره معلوم میشه)+(در اقتصاد و فعالیت های کسب وکار و سهم بازار) هم بخش خصوصی و مردم کف جامعه که به جایی وصل نیستند" ایرانیان فعال تولیدگد و استاد کارفنی و۰۰جای ما را در کشورهای همسایه و عربی دشمنان ما مثل ترکیه با ناجوانمردی و عداوت میگیرند