۲۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۶:۱۵

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی:

ضرورت ایمنی جاده‌های خراسان جنوبی در تمام ایام سال

ضرورت ایمنی جاده‌های خراسان جنوبی در تمام ایام سال

بیرجند_ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در طرح نوروزی امسال همه دستگاه‌های متولی با ظرفیت کامل مشارکت داشته اند، گفت:ایمنی جاده ها در همه ایام مورد توجه باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا عباس زاده ظهر دوشنبه در کارگروه ایمنی راه‌های استان گفت: در راستای اجرای طرح نوروزی، مدیران دستگاه‌های متولی در استان، از همه توان و امکانات موجود خود استفاده کردند.

وی با اشاره به این که سفر را نباید فقط ویژه ایام نوروز بدانیم، اظهار داشت: در چند سال آینده سفرهای نوروزی موضوعیت نخواهد داشت و به زمانی دیگر موکول خواهد شد لذا جاده‌های استان باید در همه سال ایمن باشند.
معاون استاندار یکبار دیگر بر تأثیر گذاری بسیار عامل انسانی در تصادفات برون شهری خراسان جنوبی تأکید کرد.

عباس زاده با اشاره به اینکه فراهم نبودن زیر ساخت‌های لازم در همه جاده‌های استان یکی از دلایل سوانح جاده‌ای می‌باشد، بیان کرد: کمبود نیروی انسانی، ماشین آلات مورد نیاز، سبب کاهش خط خدمات در خراسان جنوبی شده است.

وی با بیان این که طول جاده‌های خراسان جنوبی از چند استان کشور بیشتر است، متذکر شد: امکاناتی که در دیگر استان‌ها وجود دارد در خراسان جنوبی هم همان است، حال آنکه باید به فراخور اوضاع و وضعیت تردد، خیلی بیشتر و بهتر باشد که عقب ماندگی گذشته استان در این بخش را بایستی توسط دستگاه‌های ذیربط مورد پیگیری قرار گیرد.

معاون استاندار خراسان جنوبی افزود: مسیر راور_ دیهوک یکی از جاده‌های پر تردد و ترانزیتی استان می‌باشد که بعضاً شاهد حوادثی در این مسیر هستیم.

وی تأکید کرد: مدیران دستگاه‌های مرتبط باید با وزارت خانه یا سازمان مربوطه شرایط فعلی و امکانات مورد نیاز خود را بیان کنند تا مورد توجه قرار گیرد.

عباس زاده در پایان یادآور شد: جاده‌های خراسان جنوبی به دلیل افزایش سفرها نیازمند ارتقای ایمنی است.

کد خبر 5751662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha