۲۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۷:۵۳

فرماندار سنندج:

مهار تورم در گرو احساس مسئولیت و برخورداری از روحیه جهادی است

مهار تورم در گرو احساس مسئولیت و برخورداری از روحیه جهادی است

سنندج- فرماندار سنندج گفت: مهار تورم در گرو احساس مسئولیت و برخورداری از روحیه جهادی است و هر کس در هر مسئولیتی باید خود را در مهم‌ترین نقطه خدمت به مردم بداند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن عسگری بعد از ظهر دوشنبه در اولین جلسه شورای اداری شهرستان سنندج ضمن تسلیت ایام شهادت امام علی (ع) اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروز امسال ۳۱ هزار مسافر در مراکز اقامتی شهرستان سنندج اسکان یافتند و بیش از ۲۸۷ هزار نفر نیز از مراکز تفریحی و توریستی سنندج بازدید کردند.

وی افزود: در این ایام ۱۸۵ مورد بازدید و نظارت توسط اعضای ستاد سفر شهرستان انجام گرفت که باعث ارتقای کیفیت خدمات به مسافران شد.

فرماندار سنندج در ادامه سخنان به نامگذاری سال اشاره کرد و گفت: اگر شعار سال را محور فعالیت‌ها قرار داده و هدف اصلی خود را تحقق شعار سال قرار بدهیم بدون شک می‌توان خدمات ارزنده‌ای به مردم ارائه دهیم.

عسکری افزود: مهار تورم در گرو احساس مسئولیت و برخورداری از روحیه جهادی است و هر کس در هر مسئولیتی باید خود را در مهم‌ترین نقطه خدمت به مردم بداند.

وی تصریح کرد: همه باید برای رشد تولید و رفع مشکلات تولیدکنندگان کمک کنند و در این راستا نیز بانک‌ها در بحث صدور مجوز و پرداخت تسهیلات، رسالت خود را به درستی انجام دهند و بروکراسی اداری را کنار بگذارند.

عسکری اظهار داشت: در سال جاری کارگروه ویژه‌ای برای تولید در شهرستان سنندج تشکیل خواهیم داد و دغدغه تولیدکنندگان را از نزدیک بررسی می‌کنیم لذا انتظار داریم همه دستگاه‌ها در این رابطه پای کار باشند.

فرماندار سنندج تأکید کرد: دشمن از تمام ظرفیت خود برای القای ناامیدی در جامعه استفاده می‌کند لذا همه مسئولان و مدیران باید برای امیدآفرینی در جامعه تلاش کنند.

عسکری تصریح کرد: اگر مسئولی با عملکردش موجب ناامیدی در میان مردم شود، قطعاً با او برخورد خواهد شد.

وی افزود: رعایت شئونات اداری، شئونات اسلامی در ادارات، جلوگیری از روزمرگی مدیران، توجه به بیت‌المال، صرفه‌جویی در هزینه‌ها، همکاری با ستاد انتخابات شهرستان، قانونمداری، سلامت اداری، مردمی بودن در راستای اهداف دولت سیزدهم به عنوان منشور خدمت مدیران در سال ۱۴۰۲ مد نظر قرار بگیرد.

کد خبر 5751775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha