۲۱ فروردین ۱۴۰۲، ۱۸:۰۷

بخشدار معمولان انتقاد کرد؛

ورود آب‌های سطحی به خانه‌های مردم به دلیل عدم تکمیل دیواره حفاظتی

ورود آب‌های سطحی به خانه‌های مردم به دلیل عدم تکمیل دیواره حفاظتی

پلدختر- بخشدار معمولان از ورود آب‌های سطحی به خانه‌های مردم به دلیل عدم تکمیل دیواره حفاظتی شهر «معمولان» بعد از وقوع سیلاب چهار سال پیش انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حبیب الله موسوی امروز دوشنبه در جلسه مدیریت بحران شهرستان پلدختر، اظهار داشت: علی رغم پیگیری مستمر برای رفع مشکل خروجی آب‌های سطحی در دیواره حفاظتی شهر معمولان، تاکنون این مشکل حل نشده، این در حالیست که در بارندگی های گذشته تجمع آب‌های سطحی موجب ورود آن به داخل منازل مسکونی شد.

وی افزود: با توجه به شرایط بسیار نامناسب و احتمال قطعی جاده‌های مواصلاتی و منتهی به شهر معمولان در اثر شدت بارندگی، راهداری شهرستان پلدختر نسبت به استقرار تیم و تجهیز کامل راهداری در شهر معمولان از روز چهارشنبه تا پایان بارندگی اقدام کند.

بخشدار معمولان، گفت: دستور حضور همه دهیاران در محل روستای خود و مأموریت اطلاع رسانی به اهالی، دامداران و کشاورزان و اندیشیدن تمهیدات لازم تا پایان حضور سامانه بارشی اخیر در شهرستان پلدختر داده شده است.

موسوی، افزود: ادارات متولی شهرستان پلدختر به عشایر کوچ رو غیر بومی برای عدم اتراق در مسیر رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها در راستای جلوگیری از هر گونه اتفاق در اثر این بارندگی‌ها، تذکرهای لازم را یادآوری کنند.

وی یادآور شد: هلال احمر شهرستان پلدختر آمادگی اختصاص هر گونه کمک و اقلام امدادی در صورت بروز حوادث احتمالی در اثر این بارندگی را داشته باشد.

کد خبر 5751781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha