۲۲ فروردین ۱۴۰۲، ۱۳:۳۳

ستایشی در پاسخ به مهر خبر داد

اخذ توضیح از وزیر ورزش در مورد پاداش ارزی به بازیکنان تیم ملی

اخذ توضیح از وزیر ورزش در مورد پاداش ارزی به بازیکنان تیم ملی

سخنگوی دستگاه قضا از اخذ توضیح سازمان بازرسی کل کشور از وزیر ورزش و جوانان پیرامون پرداخت پاداش ارزی به بازیکنان پس از جام جهانی قطر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود ستایشی در جریان نشست خبری قوه قضائیه در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر ورود سازمان بازرسی کل کشور به پرداخت پاداش‌های ارزی به بازیکنان و هیأت رئیسه پس از بازی‌های جام جهانی قطر گفت: سازمان بازرسی کل کشور در ایفای رسالت ذاتی و وظایف قانونی خود در خصوص هزینه‌های مربوط به مسابقات جام جهانی قطر ورود پیدا کرده است.

سخنگوی قوه قضائیه خاطرنشان کرد: طی یک مشروحه هشداری به وزیر ورزش و جوانان مسائل مربوط به پاداش بازیکنان، کادر فنی و هیأت رئیسه را اعلام کرده و توجه داده است و در این زمینه توضیح خواسته است.

وی اظهار کرد: بر اساس بخشنامه وزارت ورزش و جوانان، پرداخت هر گونه پاداش به‌صورت ارزی و یا اهدای مسکوکات طلا و سکه به ورزشکاران و دست‌اندرکاران ورزش را ممنوع اعلام کرده است؛ لذا پرداخت پاداش به‌صورت ارزش مطابق با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و بخش‌های مورد بحث نیست.

ستایش تصریح کرد: وزیر ورزش و جوانان پاسخ لازم را داده است و در این رابطه پرونده‌ای در سازمان بازرسی کل کشور تشکیل شده و موضوع در حال پیگیری است.

سخنگوی قوه قضائیه اذعان کرد: مطمئن باشید با توجه به حساسیت سازمان بازرسی کل کشور این فرایند با دقت، ظرافت، سرعت و صحت پیگیری خواهد شد و هر نتیجه‌ای واصل شد، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 5752443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha