۲۴ فروردین ۱۴۰۲، ۲۱:۰۸

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان:

همه در قبال فلسطین مسئولیت داریم

همه در قبال فلسطین مسئولیت داریم

زاهدان-مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: همه در قبال فلسطین و مردم این کشور مسئولیت داریم.

حجت الاسلام منصور باقربیک تبریزی، در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: امسال شرایط دنیا و کشور خاص و حساس است، اسرائیل در حال فروپاشی از درون و از لحاظ داخلی بسیار آسیب پذیر و پرحاشیه شده و برای مخفی ماندن این موضوع حملات وسیعی را در فلسطین و علیه مردم مظلوم این کشور و خصوصاً غزه انجام می‌دهد تا مردم را تحت فشار قرار دهد و از لحاظ تبلیغاتی، مشکلاتی که در درون خود دارند را مخفی کنند.

وی ضمن دعوت از همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس، تاکید کرد: ما در قبال مردم فلسطین مسئولیت داریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: وظیفه داریم تا به مردم مسلمان فلسطین و کسانی که تحت ظلم استکبار و صهیونیست و خصوصاً اسرائیل غاصب هستند کمک کنیم و نمی‌توانیم بی تفاوت باشیم.

باقربیک تبریزی تصریح کرد: امروز شاهد هستیم که اسرائیل غاصب رو به اضمحلال و فروپاشی است بنابراین وظیفه ما حمایت و حضور در صحنه است.

وی بیان کرد: کسانی که نسبت به مردم فلسطین بی‌تفاوت هستند، چگونه ادعای مسلمانی دارند و می‌توانند ادعا کنند که پیرو مکتب پیغمبر (ص) هستند در حالی که پیغمبر اکرم (ص)، امیرالمومنین (ع) و دیگر ائمه اطهار علیهم السلام نسبت به تک تک افرادی که از آنها کمک و درخواست حمایت می‌کردند، حساس بودند و به آنها کمک می‌کردند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: این موضوع نشان می‌دهد جای هیچ گونه شانه خالی کردن و تردید نسبت به این وظیفه حتمی یک مسلمان نیست، چرا که پیامبر اسلام (ص) این دستور را صادر کردند و وظیفه اسلامی و انسانی ما است و نمی‌توانیم نسبت به هم نوعان خود که تحت ظلم هستند، بی‌تفاوت باشیم و باید هر کاری از دستمان برمی‌آید، حتی حمایت لسانی، حضور و شرکت در راهپیمایی روز قدس را انجام دهیم.

وی تاکید کرد: شرکت در راهپیمایی روز قدس باعث دلگرمی مردمی است که در حال مبارزه مستقیم و رو در رو با این رژیم غاصب هستند.

کد خبر 5754056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha