۲۵ فروردین ۱۴۰۲، ۱۷:۳۹

معاون تبلیغات اسلامی گلستان:

صدای شکستن استخوان های رژیم غاصب اسرائیل شنیده می شود

صدای شکستن استخوان های رژیم غاصب اسرائیل شنیده می شود

گرگان- معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: با بیداری مردم منطقه، هم اکنون سیر افول اسرائیل سرعت گرفته و صدای شکستن استخوان‌های این غده سرطانی شنیده می‌شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان، روز قدس را تجلی اراده جهان اسلام برای حذف رژیم کودک کش و غاصب اسرائیل دانست و افزود: رژیم منحوس اسرائیل تنها به دنبال اشغال فلسطین نیست بلکه به دنبال نابودی جهان اسلام است.

حجت الاسلام رضا دیلمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: فلسطین پاره تن اسلام و آزادی قدس شریف خواسته برحق همه آزادی‌خواهان جهان است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه روز قدس یادگار و از ابتکارات رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران است، گفت: حضرت امام خمینی (ره) با راهبردی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را که همه مسلمانان یک ماه مهمان ضیافت الهی بوده و اجتماع قلوب مسلمانان به دلیل شرکت در مناسک توحیدی شکل گرفته را به عنوان روز حمایت از مردم فلسطین و مبارزه با اسرائیل ترسیم کرد.

وی روز قدس را تجلی اراده جهان اسلام برای حذف رژیم کودک کش و غاصبب اسرائیل دانست و افزود: رژیم منحوس اسرائیل تنها به دنبال اشغال فلسطین نیست بلکه به دنبال نابودی جهان اسلام است.

دیلمی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمود اسرائیل ۲۵ ساله آینده را نخواهد دید، گفت: با بیداری که امروز به برکت خون شهدای مقاومت در منطقه شکل گرفته، سیر افول اسرائیل سرعت گرفته و صدای شکستن استخوان‌های این غده سرطانی شنیده می‌شود و به لطف الهی زودتر از آنچه رهبر فرزانه انقلاب پیش‌بینی کرده است این رژیم نابود خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: امروز دنیا شاهد دست و پا زدن‌های اسرائیل است و به یاری خداوند مردم ما با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس بار دیگر حماسه‌ای جاودان خلق خواهند کرد و به افول این رژیم کودک‌کش سرعت بیشتری خواهند داد.

کد خبر 5754986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha