۲۶ فروردین ۱۴۰۲، ۱۵:۴۸

نخستین رویداد ملی حمل‌ونقل هوشمند دانش‌بنیان برگزار می شود

نخستین رویداد ملی حمل‌ونقل هوشمند دانش‌بنیان برگزار می شود

دانشگاه صنعتی اصفهان میزبان نخستین دوره رویداد ملی حمل‌ونقل هوشمند دانش‌بنیان با معرفی توانمندی‌های فناورانه در روزهای ۱۲ تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۲ خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، در این رویداد که با مشارکت ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار می‌شود، شرکت‌ها و محققان در زمینه‌ی حمل و نقل، فناوری و دانش بنیان، محصولات و راهکارهای خود را به نمایش می‌گذارند.

وسایل نقلیه نوین و پاک (وسایل جانبی، زیرساخت و ...)، محیط زیست،کاهش آلودگی و بالابردن بازده مصرف انرژی، سامانه های هوشمند مدیریت تردد و ایمنی، تولید تجهیزات ترافیکی و قطعات ناوگان و تجهیزات قطارشهری(مترو) از مهم‌ترین محورهای این رویداد محسوب می‌شود.

هدف اصلی این نمایشگاه، معرفی و ارائه‌ آخرین دستاوردهای فناورانه و دانش‌بنیان در زمینه حمل‌ونقل به منظور حل مشکلات ترافیک و آلودگی هوای شهرهای بزرگ است.

این رویداد فرصتی مناسب برای دانشجویان، محققان و علاقه‌مندان به حوزه‌ حمل‌ونقل است تا با شرکت‌ها و محققان برجسته در این زمینه، ارتباط برقرار کنند و با آخرین تکنولوژی‌ها و راهکارهای دانش بنیان آشنا شوند.

کد خبر 5755667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha