۲۸ فروردین ۱۴۰۲، ۱۴:۱۶

مدیرکل امور اجتماعی استانداری البرز:

امنیت محلات محروم البرز ارتقا می‌یابد

امنیت محلات محروم البرز ارتقا می‌یابد

کرج- مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز گفت: در سال جدید با برنامه‌ریزی و تعریف پروژه‌های زیرساختی امنیت محلات محروم استان از طریق ایجاد کلانتری ارتقا پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد کاظمینی ظهر دوشنبه در اولین نشست هم اندیشی و هم افزایی مسئولان ۶۶ محله هدف قرارگاه اجتماعی استان و دبیران قرارگاه اجتماعی شهرستانها ضمن قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک پیشاپیش عید سعید فطر بر تقویت شبکه مردمی در همه محلات توسط مسئولان محلات تاکید داشت، افزود: همه محلات باید با پهنه بندی و تکمیل تیم خود در پهنه‌ها و شهرداران کوچه، بانو یاران نسبت به جمع‌آوری و به روز رسانی اطلاعات و احصاء مشکلات محلات در سال جدید اقدام نمایند.

وی با تبیین اهداف قرار گاه اجتماعی عنوان کرد: برای جبران تمامی عقب ماندگی‌های ادوار گذشته و توانمندسازی و محرومیت زدایی در استان با دستور استاندار محترم قرارگاه اجتماعی تشکیل و جلسات متعددی در استان و شهرستان‌ها برگزار شد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز تصریح کرد: با همت همه شما مسئولان محلات و تلاش تمامی مسئولین دستگاه‌ها اقدامات خوب و قابل توجهی انجام شده است ولی این کافی نیست.

وی ادامه داد: در سال جدید با برنامه‌ریزی و تعریف پروژه‌های زیرساختی در محلات همچون درمانی، تفریحی، فرهنگی، ورزشی، مسکن و ارتقای امنیت از طریق ایجاد کلانتری در محلات و تخصیص بودجه برای این محلات اقدام خواهیم کرد.

کاظمینی تصریح کرد: تا بتوانیم با افزایش رضایتمندی مردم، سرمایه اجتماعی را در استان و کشور بالا ببریم.

مسئولیت انعکاس خدمات دولت در محلات برعهده جوانان باشد

در ادامه این نشست اردشیر آل عوض مشاور اجتماعی و فرهنگی استاندار البرز از تلاش‌ها و دغدغه مندی نیروهای جهادی قرارگاه اجتماعی تشکر کرده و درخواست نمود اقدامات را به مردم اطلاع رسانی کنید و در راستای امید آفرینی بین مردم و انعکاس خدمات دولت در محلات جوانان مستعد را شناسایی و این مسئولیت را به آنها بسپارید.

در این نشست سه ساعته مسئولان خانه محلات دیدگاه‌ها و نظرات خود را در خصوص مشکلات و مسائل محلات و نحوه برون رفت از مشکلات موجود و ارتقا بهره وری قرارگاه را مطرح نمودند.

کد خبر 5757398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۸
      0 0
      روستاهای البرز.واقعا پیشرفت کرده.ویلا هایی که شب احیا غیر احیا وشبها.؟؟؟؟،،،،تو خود تل‌آویو جرمه .اما اینجامرکزیت پیدا کرده..وقتی دختر و پسر یشبه ویلا اجاره می کنن.بماند خواهشا رسیدگی کنید.والله تو دنیا تو هیچ کشوری اینطور نیست.