۳۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۱:۲۰

استاندار آذربایجان شرقی:

امروز تمرکز دشمن بر مسأله آموزش و پرورش است

امروز تمرکز دشمن بر مسأله آموزش و پرورش است

تبریز- استاندار آذربایجان شرقی نگاه تحولی به آموزش و پرورش را برای مقابله با نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان کارگشا دانست وگفت: امروز تمرکز دشمن و مقصد اصلی بدخواهان بر مسأله آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرنگار مهر، عابدین خرّم صبح چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، با تاکید بر توجه به منزلت معلمان، گفت: شأن و منزلت معلمان فراتر از مصوبات و تصمیمات داخلی آموزش و پرورش است و تمام دستگاه‌ها باید در موضوع توجه به جایگاه معلم در نظام تعلیم و تربیت همکاری داشته باشند.

وی اظهار داشت: معلم باید به عنوان پایگاه علمی و عملی شناخته شود و خود دستگاه تعلیم و تربیت باید متولی اصلی این مهم باشد.

خرّم با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درخصوص اعتماد به نفس ملی و توجه همزمان به نقاط قوت و ضعف، گفت: امروز تمرکز دشمن و مقصد اصلی بدخواهان نظام بر مسأله آموزش و پرورش است و ما باید نگاه تحولی به این بخش داشته باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به تغییرات مصوب در برگزاری آزمون‌های نهایی مدارس، گفت: آموزش و پرورش نهادهای تأثیرگذار در این موضوع را معرفی کند تا در راستای همکاری این نهادها ابلاغ ویژه‌ای صادر شود.

علی پوررادی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با اشاره به برنامه‌های هفته گرامی‌داشت مقام معلم، گفت: تکریم مقام معلم مختص آموزش و پرورش نیست و بسیار مطلوب است سایر دستگاه‌ها نیز در این زمینه فعالیت‌های قابل قبولی در شأن معلمان داشته باشند.

کد خبر 5759098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha