۳۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۲:۳۰

برای رونق بازار صورت می گیرد؛

حمایت از دانش بنیان های تجهیزات پزشکی

حمایت از دانش بنیان های تجهیزات پزشکی

ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی به دنبال تامین نیازهای کشور در حوزه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی با کمک توانمندی‌های فنی و ایده‌های نوین شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بر همین اساس فراخوانی منتشر کرده است تا این شرکت‌ها با ورود به این حوزه و شناخت اولویت‌های مدنظر؛ اقدام به تولید محصول یا ارائه خدمات کنند تا از محصولات آنها حمایت شود.

اولویت‌های حمایتی شامل «تجهیزات آزمایشگاهی تشخیصی پیشرفته»، «تجهیزات پزشکی پیشرفته»، «مواد اولیه پیشرفته و پرمصرف»، «دستگاه‌ها و لوازم عمومی پزشکی» و «فناوری‌های نوین حوزه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی» می‌شود.

در این فراخوان تاکید شده است که از طرح‌های پیشنهادی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور برای تولید بار اول و تجاری‌سازی و توسعه بازار محصولات حمایت خواهد شد.

«عمق‌دهی دانشی در حوزه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی»، «برخورداری از TRL و MRL قابل قبول»، «برخورداری از زیرساخت تولیدی یا امکان همکاری با شرکت‌های تولیدی حاضر در بازار» و «برخورداری از بازار صادراتی» از جمله شاخص‌های انتخاب طرح‌های پیشنهادی است.

کد خبر 5759201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha