۳۰ فروردین ۱۴۰۲، ۱۷:۳۱

دادستان همدان:

وضعیت فعلی راه آهن همدان در خور شأن مردم نیست

وضعیت فعلی راه آهن همدان در خور شأن مردم نیست

همدان- دادستان همدان گفت: وضعیت فعلی راه آهن همدان در خور شأن مردم نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن خانجانی موقر چهارشنبه در کارگروه حقوق عامه که با محوریت رفع مشکلات راه آهن غرب کشور برگزار شد، گفت: گسترش راه‌های ارتباطی یکی از مهمترین شاخصه‌های توسعه یافتگی است.

وی اظهار کرد: توجه به مطالبات مردم در این حوزه اهمیت بالایی دارد، در حالی که فعلاً وضعیت راه آهن همدان چندان در خور شأن این مردم نیست و باید هرچه سریع‌تر مدیران متولی به اوضاع آن سر و سامانی دهند.

دادستان همدان با تأکید بر اینکه اهتمام مدیران امر بر فراهم ساختن دسترسی راحت تر و بهتر مردم به راه آهن باشد، افزود: گفته شده، این مسیر قرار است چهاربانده شود، اما تا آن روز؛ اصلاح نقاط حادثه خیز، نصب علائم رانندگی، خظ کشی و تأمین روشنایی مناسب باید در اولویت این بخش قرار گیرد.

خانجانی موقر عنوان کرد: همچنین با همراهی مدیریت راه آهن غرب کشور، مکانی برای استقرار تجهیزات برفروبی مسیر در زمستان در اختیار راهداران قرار گیرد.

وی در ادامه گفت: برخی نارضایتی‌ها از جا به جایی مسافران از شهر همدان تا ایستگاه قطار، مرتبط با خودروهای شخصی از جمله متغیر بودن نرخ کرایه‌ها است. وی در ادامه عنوان کرد: تا قبل از بهره برداری کامل از پروژه، ضروری است از هم اینک چاره‌ای برای تأمین آب پایدار ایستگاه راه آهن اندیشیده شود و همچنین وضعیت آنتن دهی این محور ایستگاه مناسب‌تر شود. دادستان همدان بر ضرورت جانمایی مکانی برای استقرار تیم اورژانس و تجهیزات آنان در ایستگاه راه آهن به منظور رفاه حال مسافران به ویژه در شرایط اضطراری تأکید کرد.

در ادامه بازدید از ایستگاه در دست ساخت راه آهن همدان نیز به انجام رسید.

کد خبر 5759559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha