۳۰ فروردین ۱۴۰۲، ۲۰:۱۶

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه مطرح کرد؛

استقبال کم نظیر مردم کرمانشاه از نمایشگاه قرآن و عترت

استقبال کم نظیر مردم کرمانشاه از نمایشگاه قرآن و عترت

کرمانشاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از استقبال کم نظیر مردم کرمانشاه از نمایشگاه قرآن و عترت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی صفدری بعد از ظهر چهارشنبه در حاشیه برگزاری پنجمین روز نمایشگاه قرآن و عترت کرمانشاه با اشاره به استقبال بی نظیر مردم از این نمایشگاه، اظهار کرد: امروز در پنجمین روز از نمایشگاه شاهد استقبال کم نظیر از این رویداد قرآنی بودیم.

وی افزود: شاهد استقبال کم نظیر خانواده‌ها و فرزندانشان از این نمایشگاه بودیم که این مهم یک پیام فرهنگی مهم دارد و نشان می‌دهد که چقدر خانواده‌ها، نوجوانان، جوانان و جامعه ما علاقه مند و مشتاق هستند که از ظرفیت‌ها و فرصت‌های حوزه فرهنگی استفاده کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: نیازمند بسترهایی برای حضور خانواده‌ها و به ویژه نوجوانان و کودکان در حوزه فرهنگ و هنر هستیم و دیدیم مردم ما چگونه استقبال می‌کنند.

صفدری با تاکید بر اینکه مردم شایسته ارائه خدمات بیشتری هستند، ادامه داد: استقبال بسیار پرشور بود و اگر این مهم پیش بینی می‌شد نمایشگاه را در دو سوله برگزار می‌کردیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مؤسسات متعددی مراجعه می‌کنند که تقاضای حضور در این نمایشگاه را دارند، گفت: ظرفیت‌های بسیار زیادی در حوزه فرهنگی و هنری وجود دارد که اگر بتوانیم آنها را معرفی کنیم بستر رشد فراهم خواهد شد.

کد خبر 5759715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha