۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۱۷

در پیام‌های جداگانه؛

مقامات چند کشور فرارسیدن عید فطر را به رئیس‌جمهور تبریک گفتند

مقامات چند کشور فرارسیدن عید فطر را به رئیس‌جمهور تبریک گفتند

چند تن از مقامات کشورهای خارجی در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را از طرف دولت و مردم خود به رئیس جمهور و مردم کشورمان تبریک و تهنیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، نخست وزیر هند در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را از طرف دولت و مردم هند به رئیس جمهور و مردم کشورمان تبریک و تهنیت گفت و افزود: ما صلح، همدلی، سلامتی و شادکامی را برای مردم در سرتاسر جهان آرزو نموده و از خداوند مسئلت داریم.

«نارندرا مودی» نخست وزیر هند در پیامی با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر از طرف دولت و مردم کشورش به رئیس جمهوری و مردم ایران تصریح کرد: حال که مردم در اقصی نقاط جهان با شور و اشتیاق همیشگی برای برگزاری عید فطر آماده می‌شوند، ارزش‌هایی نظیر برادری و همبستگی را نیز مورد توجه قرار می‌دهند؛ ما صلح، همدلی، سلامتی و شادکامی را برای مردم در سرتاسر جهان آرزو نموده و از خداوند مسئلت داریم.

رئیس جمهور تاجیکستان عید فطر را به رئیسی تبریک گفت

همچنین امامعلی رحمان با ارسال پیامی به رئیس جمهور کشورمان، عید سعید فطر را به وی و مردم ایران تبریک گفت.

رئیس جمهور تاجیکستان در پیام تبریکی با اشاره به اینکه آرمان‌های عالی عید شریف فطر در طول عصرها، مردمان ما را به پیروی از ارزش‌های شایسته معنوی هدایت کرده، آورده است: اطمینان دارم که روابط دوستی و همکاری‌های سودمند در عرصه‌های گوناگون میان کشورهای ما بر پایه سنت‌های پایدار عید سعید فطر و با سعی و تلاش‌های سازنده مشترک در آینده نیز گسترش یافته و از نظر کیفی و کمی به سطح جدید خواهد رسید.

پیام تبریک رئیس و نواب رئیس دولت امارات به رئیسی

محمد بن زائد ال نهیان، رئیس دولت امارات متحده عربی، محمد بن راشد آل مکتوم نایب رئیس دولت و رئیس هیئت وزیران حاکم دوبی و منصور بن زائد آل نهیان نایب رئیس دولت و نایب رئیس هیئت وزیران در پیام‌هایی جداگانه به سید ابراهیم رئیسی، ضمن ابراز خالصانه‌ترین تهیات و شایسته‌ترین آرزوهای خود به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر، از خداوند متعال مسئلت کردند که این مناسبت فرخنده را با کمال صحت و سعادت آن‌جناب و خیر و میمنت و برکت ملت‌های امت عربی و اسلامی قرین فرماید.

رئیس شورای ریاست دولت لیبی عید فطر را به رئیسی تبریک گفت

محمد یونس المنفی، رئیس شورای ریاست دولت لیبی در پیامی فرارسیدن عید سعید فطر را به سید ابراهیم رئیسی تبریک گفت.

پیام تبریک رئیس جمهور قزاقستان به رئیسی

قاسم ژومارت توکایف رئیس جمهور قزاقستان در پیامی به سید ابراهیم رئیسی به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر، تصریح کرد: تبریکات سرشار از اشتیاق و نیت خالصانه خود و مردم قزاقستان را به مناسبت این عید سعید ابراز می‌کنم و امیدوارم در عید فطر که آغاز تهذیب معنوی و تکامل همه جانبه بشریت است، شکوه مردم و دوستی و کامیابی ما افزوده شود.

کد خبر 5760665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha