۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۰۹

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

ثبت‌نام ۵ هزار و ۷۳۱ نفر در طرح نهضت ملی مسکن تویسرکان

ثبت‌نام ۵ هزار و ۷۳۱ نفر در طرح نهضت ملی مسکن تویسرکان

همدان- فرماندار تویسرکان گفت: در این شهرستان ۵ هزار و ۷۳۱ نفر برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد یک هزار و ۱۵۳ نفر تأیید نهایی شده اند.

حسین افشاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تعداد ۳۸۰ نفر افتتاح حساب و ۲۶۵ نفر مبلغ ۴۰ میلیون اولیه را واریز کرده‌اند.

وی افزود: در راستای افزایش زندگی مطلوب برای متقاضیان بلوک‌های ۶ واحدی با ۲۴ قطعه ساخته خواهد شد که تعداد همسایگان در واحدها، به صورت کم کنار هم قرار بگیرد.

فرماندار تویسرکان اضافه کرد: برای شهرستان تویسرکان که بیشترین نقاط آن زمین و باغ است و زمین مسکونی کم وجود دارد گرفتن این تصمیم سخت بود ولی با احداث ۱۴۴ واحد در شهرک فرهنگیان موافقت شده و این یک فرصت بی نظیری خواهد بود.

افشاری بابیان اینکه در طرح نهضت ملی مسکن، زمین به صورت رایگان به متقاضی داده می‌شود افزود: دولت در این طرح با توجه به تجارب مساکن مهر، زیر بار زمین‌هایی که مطلوبیت و موقعیت ندارد نخواهد رفت.

فرماندار تویسرکان به زمین‌های در حال ساخت در شهرک فرهنگیان و کنار سالن فردوسی اشاره و خاطرنشان کرد: به لحاظ مشکلات بعدی، افراد متقاضی در صورتی که نسبت به هم آشنایی و تمایل دارند همسایه شوند، می‌توانند گروه بندی‌های خود را مشخص و با کیفیت بهتر و محیط آرام تر کنار هم قرار بگیرند.

افشاری افزود تعداد ۶۰ واحد شهر سرکان که از ۱۸ سال پیش عملیات اجرایی آن متوقف شده بود نیز مجدد عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

کد خبر 5761780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha