۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۸:۲۵

در جریان سفر به استان خوزستان؛

رئیس جمهور حرم امامزاده محمد بن موسی را زیارت کرد

رئیس جمهور حرم امامزاده محمد بن موسی را زیارت کرد

اهواز - رئیس جمهور در ابتدای ورود به شهرستان دزفول، حرم مطهر امامزاده محمد بن موسی الکاظم (ع) این شهرستان را زیارت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس جمهور که در قالب دور دوم سفرهای استانی دولت مردمی صبح امروز به استان خوزستان سفر کرده است در بدو ورود به این استان و در شهرستان دزفول حرم مطهر امامزاده محمد بن موسی‌الکاظم (ع) ملقب به سبز قبا را زیارت و با زائران این حرم مطهر از نزدیک دیدار و گفتگو کرد.

رئیسی در حاشیه این زیارت با خانواده تعدادی از شهدای این شهرستان از جمله شهدای دفاع مقدس، شهدای امنیت و شهدای حمله تروریستی رژه اهواز نیز دیدار کرد.

رئیس جمهور در جمع خانواده‌های شهدای خوزستان در حرم سبزقبا با بیان اینکه حامل سلام رهبر معظم انقلاب به مردم دیار مقاومت هستم، گفت: سلام مردم دزفول را به رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌رسانم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان از امروز تا جمعه هشتم اردیبهشت به همراه جمعی از اعضای دولت سیزدهم در استان خوزستان حضور خواهند داشت.

شرکت در جشن احیای ۱۶۰ واحد غیر فعال خوزستان در دزفول، افتتاح ۷۰ کیلومتر از طرح مهم دوخطه کردن راه آهن اهواز اندیمشک، افتتاح طرح نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک، افتتاح طرح‌های آبرسانی به چند روستا و بازدید مانیتورینگ از طرح انتقال آب غدیر، افتتاح پالایشگاه هویزه، دیدار با مردم اندیمشک، اهواز و شادگان و دیدار با کارآفرینان، فعالان اقتصادی، مدیران استانی و فعالان فرهنگی از جمله برنامه‌های دومین سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به خوزستان است.

کد خبر 5764643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha