۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۲۰

سرهنگ گودرزی خبر داد

سارقان آیفون ۱۳ دستگیر شدند

سارقان آیفون ۱۳ دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارقان آیفون ۱۳ در جنوب تهران خبر داد و گفت: در این رابطه مال خر پرونده نیز دستگیر شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع سرقت ۱۶ دستگاه تلفن همراه آیفون ۱۳ یک شرکت در گمرک تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی نشان می‌داد، یک مرد جوان که در گمرک فرودگاه مشغول کار بوده با همدستی مرد جوانی در زمان مناسب اقدام به سرقت تلفن‌های همراه کرده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و اقدامات اطلاعاتی هویت متهمان را شناسایی کردند و متوجه شدند آنها چند دستگاه از تلفن‌های همراه را فروخته‌اند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی عنوان کرد: کارآگاهان در گام بعدی پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه متهمان شدند و آنها را در یک عملیات منسجم دستگیر و به اداره هجدهم پلیس آگاهی برای تحقیقات ابتدایی منتقل کردند.

این مقام انتظامی گفت: متهمان در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت تلفن‌های همراه در گمرک فرودگاه اعتراف کردند که در بررسی‌های اولیه از مخفیگاه آنها تعدادی از اموال مسروقه کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه مال خر پرونده نیز دستگیر شده است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

کد خبر 5764998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha