۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۳۷

حضور ۳ اثر هنرمندان گلستانی در جشنواره خلیج فارس

حضور ۳ اثر هنرمندان گلستانی در جشنواره خلیج فارس

گرگان- سه فیلم از فیلم سازان گلستانی در بخش مسابقه شصت و ششمین جشنواره منطقه ای انجمن سینمای جوانان ایران تحت عنوان خلیج فارس در معرض دید تماشاگران و منتقدان قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سه فیلم از فیلم سازان گلستانی در بخش مسابقه شصت و ششمین جشنواره منطقه ای انجمن سینمای جوانان ایران تحت عنوان خلیج فارس در معرض دید تماشاگران و منتقدان قرار می گیرد.

فیلم‌های مستند «وداع در تپه نقره‌ای» ساخته مهدی صاحبدل و یاشار کمیزی، مستند «در میان دیوارها» ساخته محمدحسین صفری و فیلم کوتاه داستانی «برف نو» به کارگردانی مصطفی ربانی که هر سه از تولیدات انجمن سینمای جوانان هستند نمایندگان استان گلستان در این جشنواره هستند.

شصت و ششمین دوره جشنواره منطقه‌ای انجمن سینمای جوانان ایران با نام جشنواره خلیج فارس از پنجم تا هشتم اردیبهشت ماه در شهر بوشهر در حال برگزاری است و هنرمندان ۱۱ استان تهران، گلستان، مازندران، گیلان، البرز، قزوین، زنجان، اردبیل، آذربایجان شرقی، کردستان و بوشهر در آن رقابت می‌کنند.

گفتنی است، در مجموع ۶۱ فیلم کوتاه در این جشنواره به رقابت می‌پردازند که شامل ۴۱ فیلم در بخش داستانی، ۹ فیلم در بخش مستند، پنج فیلم در بخش پویانمایی و ۶ فیلم در بخش تجربی می‌شوند.

کد خبر 5765029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha