۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۵۳

استاندار گیلان:

دولت حامی تولیدکنندگان حوزه زنجیره غذایی است

دولت حامی تولیدکنندگان حوزه زنجیره غذایی است

رشت - استاندار گیلان با اشاره به اینکه دولت حامی تولیدکنندگان به ویژه در حوزه تأمین زنجیره غذایی است، گفت: دولت تمام ظرفیت خود را برای حمایت ویژه از واحدهای تولیدی بکار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی عصر پنجشنبه در بازدید از پروژه‌های عمرانی در حوزه راه و شهرسازی و کشاورزی در صومعه سرا، اظهار کرد: آبرسانی به مزارع از مهمترین دغدغه‌ها و مطالبات شالیکاران است.

وی با تاکید بر انتقال به موقع آب به مزارع کشاورزی افزود: با انتقال الکتروپمپ‌ها، ایستگاه‌های پمپاژ و در اختیار قرار دادن ترانس‌های برق به شالیکاران می‌توان بخشی از مشکلات آنان در فصل زراعی کاهش داد.

استاندار گیلان، تعریض جاده ضیابر را یکی دیگر از درخواست‌های مردم منطقه برشمرد و بیان کرد: در این خصوص باید موانع موجود در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف شود و به زودی جلساتی با این محور برگزار خواهد شد.

عباسی با تأکید بر اینکه برای توسعه واحدهای تولیدی مرغ گوشتی و کشتارگاه‌ها باید از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران به بهترین نحو ممکن استفاده شود، گفت: سرمایه‌گذار در این واحد تولیدی ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده که قابل تقدیر و توجه است.

وی با اشاره به اینکه دولت حامی تولیدکنندگان به ویژه تولیدکنندگان تأمین زنجیره غذایی است، افزود: در این واحد تولیدی و کشتارگاهی از مدرن‌ترین دستگاه‌ها به منظور تولید مرغ استفاده شده و دولت مردمی هم از تمام ظرفیت خود برای هرگونه حمایتی از این دست واحدهای تولیدی آماده است.

کد خبر 5765111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha