۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۱۳

رئیس قرارگاه عمار:

معلمان در عرصه بیداری و امید آفرینی کار کنند

معلمان در عرصه بیداری و امید آفرینی کار کنند

کرج- رئیس قرارگاه عمار با تاکید بر اینکه معلمان در عرصه بیداری و امید آفرینی کشور کار کنند، گفت: در مواجهه با هجمه دشمن، معلمان باید در عرصه بیداری و امید آفرینی کار کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام مهدی طائب ظهر شنبه در همایش بین‌المللی معلمان مقاومت که با حضور ۲۰ کشور در دانشگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی فرهنگیان استان البرز برگزار شد، با بیان اینکه معلمان در عرصه بیداری و امید آفرینی کشور کار کنند، افزود: در مواجهه با هجمه دشمن، معلمان باید در عرصه بیداری و امید آفرینی کار کنند تا با تبیین این قشر آینده ساز هوشیار شوند.

وی خاطرنشان کرد: امروز رسالت معلم بیدار کردن است و باید دستاوردهای ۴۴ ساله انقلاب را برای دانش آموزان تبیین کنیم.

رئیس قرارگاه عمار یادآور شد: برای تبیین مقاومت همزمان باید اطلاع رسانی کرد، چرا که مقاومت بحث عقلی است و اگر انجام شود، فواید آن برای مقاومین است.

طائب با تاکید بر اینکه اگر مقاومت ترک شود در آینده آثار سو خود را نشان می‌دهد، عنوان کرد: دشمن در تلاش است تا القا کند که مقاومت فایده‌ای ندارد و به آن نیازی نداریم.

رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه مقاومت قانونی دارد، اضافه کرد: دانش آموزان باید نقطه هجوم دشمن را بشناسند تا بتوانند با وحدت و آگاهی در مقابل تهدیدات مقاومت کنند.

طائب به انقلاب امام خمینی (ره) در ایران پرداخت و یادآور شد: نمونه انقلاب ما در هیچ جایی نبود و امروز این انقلاب و مقاومت جهانی شده است.

وی تاکید کرد: در عرصه مقاومت باید معلم مقاومت بود و برای اصل غافل سازی که دشمن به دنبال آن است و بزرگ نمایی مشکلات و ناامید سازی مردم کوشش کرد.

کد خبر 5766649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha