۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۳۶

فردا در فرهنگسرای اندیشه؛

هفدهمین نشست کانون «صدای تازه» برگزار می‌شود

هفدهمین نشست کانون «صدای تازه» برگزار می‌شود

هفدهمین جلسه از نشست‌های کانون صدای تازه همراه با کتابخوانی و روایت داستان فردا سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، هفدهمین نشست کانون «صدای تازه» روز سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت در فرهنگسرای اندیشه همراه با کلاژخوانی و روایت داستان برگزار می‌شود.

در این جلسه فیروزه لطفی به کلاژخوانی «گناه زن مردم» پرداخته و محمدحسین رمضانی نیز به روایت داستان «ستوان مکری» می‌پردازد.

مهمان ویژه این جلسه از نشست کانون صدای تازه مهیار ستاری بازیگر نمایش‌های رادیویی و گوینده است. او از سال ۱۳۷۹ همکاری‌اش را با رادیو به عنوان بازیگر نمایش رادیویی و گوینده آغاز کرد و تا کنون با رادیو ایران، رادیو نمایش، رادیو صدای آشنا همکاری داشته است. ستاری در سال ۱۳۸۲ کار اجرای تلویزیونی در شبکه‌های تلویزیونی یک سیما و سلامت را آغاز کرد و در سال ۱۳۸۸ کار دوبله را شروع کرد و هم‌اکنون عضو انجمن گویندگان و سرپرستان فیلم است.

ستاری در حوزه گویندگی کتاب صوتی نیز فعالیت جدی دارد و گوینده بیش از ۶۰ عنوان کتاب صوتی بوده است. کتاب‌های گویای «جنایت و مکافات»، «جنگ و صلح جلد ۱و ۲»، «مرگ ایوان ایلیچ»، «راز فال ورق»، «ضیافت به‌صرف گلوله» و… با صدای مهیار ستاری توسط مؤسسه نوین کتاب گویا شنیداری شده است‌.

این ویژه برنامه فردا سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت از ساعت ۱۷ در سالن اجتماعات فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود و ورود به آن برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

کد خبر 5768225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha