۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۸:۰۷

حیدری در گفتگو با مهر:

مجلس با دولت در تعامل است

مجلس با دولت در تعامل است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: رویکرد مجلس شورای اسلامی نسبت به دولت تعامل است نه تقابل و مجلس نسبت به واقعیت‌های موجود کشور درک کامل دارد.

شهریار حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر، با تاکید بر ضرورت همدلی و همکاری میان قوا، گفت: رویکرد مجلس شورای اسلامی نسبت به دولت تعامل است نه تقابل و مجلس شورای اسلامی نسبت به واقعیت‌های موجود کشور درک کامل دارد.

وی بیان کرد: ما از ظرفیت‌های کشور، درآمدها، منابع و مشکلات کشور کاملاً آگاه هستیم و خواسته ما تلاش و تعامل بین قوا برای رفع مشکلات کشور با توجه به ظرفیت‌های موجود است. ما از دولت انتظاری فراتر از امکانات و ظرفیت‌های کشور نداریم و البته دولت هم باید از همه امکانات کشور برای برون رفت از مشکلات استفاده کند.

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر احیاناً یک وزیر در مجلس استیضاح می‌شود یا تذکر و سوالی از دولتمردان در مجلس مطرح می‌شود، ناشی از تقابل یا اختلاف میان مجلس شورای اسلامی و دولت نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت برای رفع مشکلات کشور باید به ظرفیت‌های موجود توجه کند، گفت: خوشبختانه الان وضعیت کشور به لحاظ فروش نفت بسیار خوب شده و درآمد حاصل از فروش نفت هم به کشور بازمی‌گردد و وضعیت اقتصادی بهتر شده است.

حیدری تاکید کرد: با توجه به گشایش‌هایی که برای کشور به لحاظ اقتصادی ایجاد شده است، مردم انتظار بهبود و مناسب شدن اوضاع اقتصادی و معیشتی خود را دارند. نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم در تذکر و سوالات خود از وزرا بر این مسئله تاکید دارند که مردم باید هر چه زودتر شاهد رفع مشکلات اقتصادی خود باشند.

کد خبر 5768418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha