۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۵۶

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه:

۲۷۹ پزشک در منطقه تربت حیدریه خدمات ارائه می‌دهند

۲۷۹ پزشک در منطقه تربت حیدریه خدمات ارائه می‌دهند

تربت حیدریه- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: ۲۷۹ پزشک متخصص، فوق تخصص و عمومی در منطقه تربت حیدریه خدمات ارائه می‌دهند.

محسن تدین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: در حال حاضر ۱۰۲ پزشک متخصص و فوق تخصص و همچنین ۱۷۷ پزشک عمومی در منطقه تخت پوشش دانشگاه علوم پزشکی خدمات ارائه می‌دهند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: پزشک آنکال زمان بندی دارد که به سه تقسیم می‌شوند و در موارد ضروری ۳۰ دقیقه فرصت دارند خود را بر بالین بیمار حاضر کنند.

وی تصریح کرد: در برخی تخصص‌ها که کمبود داریم و پزشک یک چند جا همزمان باید حضور یابد در زمان آنکال برخی مشکلات نیز برای پزشکان و بیماران پیش می‌آید و این از چالش‌های مهم دانشگاه است.

تدین بیان کرد: تمام بازدیدهای انجام شده موردی نیست که مطب پزشک کارت خوان نداشته باشد و مطب پزشکی که خواستار پول نقد یا واریز به کارت دیگری باشند به سامانه ۱۹۰ گزارش شود حتماً رسیدگی می‌شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه تاکید کرد: مرکز شیمی درمانی و غربالگری سرطان تربت حیدریه در محل بیمارستان امام حسین علیه السلام در حال ساخت است که با کمک خیرین و جذب بودجه وزارتخانه بخش شیمی درمانی تا چند ماه آینده فعال می‌شود، اما بخش رادیوتراپی آنکه نیازمند بونکر و شتاب دهنده است که مقداری ممکن است زمان بر باشد.

وی تصریح کرد: برای توسعه بیمارستان امام حسین علیه السلام تملک اراضی اطراف به میزان ۳.۵ هکتار انجام شده، امابرای بیمارستانی با ۲۷۲ تختخواب با ارائه خدمات جامع و ایده‌آل برای حداقل چهل سال آینده که تمام فضا را داشته‌باشد حدود ۱۰ هکتار زمین نیاز است.

کد خبر 5768627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha