۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۰۱

دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین؛

شهادت شیخ عدنان، عمر کوتاه رژیم صهیونیستی را کوتاه‌تر خواهد کرد

شهادت شیخ عدنان، عمر کوتاه رژیم صهیونیستی را کوتاه‌تر خواهد کرد

دبیرخانه کنفرانس بین‌ المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس، در پیامی ضمن تبریک شهادت شیخ خضر عدنان نوشت: شهادت شیخ خضر عدنان و امثال ایشان از عمر رژیم صهیونیستی با سرعت بیشتری خواهد کاست.

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس، در پیامی ضمن تبریک شهادت شیخ خضر عدنان نوشت: شهادت شیخ خضر عدنان و امثال ایشان از عمر کوتاه باقی مانده رژیم صهیونیستی با سرعت بیشتری خواهد کاست.

بر اساس این گزارش، در متن بیانیه دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی و به مناسبت شهادت شیخ خضر عدنان، به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شیخ خضر عدنان اسیر فلسطینی در بند رژیم جنایتکار و خون آشام صهیونیست پس از ۸۶ روز اعتصاب غذا برای به دست آوردن حداقل حقوق انسانی خود به شهادت رسید.

هفته گذشته آنگاه که این مرد مقاومت و حق طلب و عدالت خواه با شرایطی وخیم به بیمارستان منتقل گردید، رژیم ددمنش صهیونیستی اجازه نداد که هیچیک از وکلا، پزشکان و یا نهادهای حقوق بشری با وی ملاقات کنند و یا حتی تماس تلفنی داشته باشند و از اوضاع و شرایط جسمانی او مطلع گردند.

اینک روح ملکوتی آن مظهر مقاومت و پایداری در جوار رحمت الهی جای گرفته، اما پیام و درسی که او به همه آزادگان جهان و ملت قهرمان فلسطین داد مشعل عدالت‌خواهی و مبارزه با صهیونیزم را در سراسر جهان فروزان‌تر خواهد نمود.

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌ المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس، ضمن عرض تبریک و تهنیت به خانواده محترم این شهید و ملت قهرمان فلسطین و امت اسلام برای پرورش چنین انسان‌های با ایمان، استوار و خدامحور یقین واثق دارد، که رژیم رو به زوال صهیونیستی تا لحظه فروپاشی نهایی و نابودی زمان محدودی را در پیش دارد و شهادت شهید قهرمان خضر عدنان و امثال ایشان به‌طور قطع از عمر کوتاه باقی مانده این رژیم نژادپرست و خون‌ آشام با سرعت بیشتری خواهد کاست.

کد خبر 5770123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha