۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۲۱

معلمان پیشکسوت در گناوه تجلیل شدند

معلمان پیشکسوت در گناوه تجلیل شدند

بوشهر- مراسم تجلیل از معلمان پیشکسوت به همت دانش آموزان دهه ۶۰ دبیرستان دهخدا در گناوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، با همت دانش آموزان دبیرستان دهخدای شهرستان گناوه از دبیران پیشکسوت این مدرسه طی سال‌های ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۲ تجلیل شد.

یکی از دانش آموزان دبیرستان به نمایندگی از دانش آموزان صبح یکشنبه در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات معلمان گفت: معلمان نیز همچون پدر و مادر حق بسیاری بر گردان انسان‌ها دارند و وظیفه تک تک افراد جامعه است تا مقام معلم را گرامی داشته و آنها را بزرگ بدارند.

محمد مظفری با اشاره به اینکه بسیاری از معلمان دوره ما در دبیرستان دهخدا از نخبگان رشته خود بودند، حضور در محضر کلاس درس آنها را فرصت مغتنمی برای آموختن دانست.

وی گفت: ما دانش آموزان دبیرستان دهخدا تا همیشه مدیون سپاس گذار، بزرگی و شخصیت والای معلمانمان هستیم.

معلمان پیشکسوت در گناوه تجلیل شدند

محمد طهماسبی به عنوان مدیر دبیرستان دهخدا نیز با تشکر از برگزارکنندگان این مراسم گفت: دبیرستان علامه دهخدا در اواخر دهه شصت و دهه هفتاد بخاطر داشتن معلمان با تجربه و کاردان و دانش آموزان زبده زبانزد بود.

وی افزود: برای من افتخاری است که شاگردان بعد از ۳۰ سال هر کدام در گوشه‌ای از این استان مشغول خدمت به مردم هستند و وظایف بزرگی نیز برعهده آنهاست.

وی گفت: شما دانش آموزان اکنون سرمایه استان و شهرستان و کشور هستید و افتخاری است برای من و همکارانم که بعد از ۳۰ سال دوباره در کنار شما هستیم.

حسین زارعی معلم زبان دبیرستان دهخدا نیز در این جمع به زبان انگلیسی با بیان اینکه امروز آموختن پایانی ندارد به دانش آموزان دیروزش گفت: همیشه به دنبال آموختن چیزهای جدید باشید چون هم برای خودتان و هم برای کشور مفید است.

در ادامه این نشست رضا علیزاده، علی خدری، علی مزارعی، احمد رسولی، علی امیری، اسماعیل زمانی، جعفر بوستانی، مجید مظفری، عبدالحسین شیرافکن ضمن تقدیر از دانش آموزان و شاگردان دیروزشان از برگزار کنندگان نشست تشکر کردند.

معلمان پیشکسوت در گناوه تجلیل شدند

در این نشست همچنین از معلمین فقید دبیرستان دهخدا از جمله محمود حیات داوودی، و آقایان مهدوی و شیخوزاده و دانش آموز فقید حسین جلال پور یاد شده و برای آمرزش آنها فاتحه خوانده شد.

همچنین تعدادی از دانش آموزان با حضور در منزل استاد احمد گرگی معلم پیشکسوت درس عربی دبیرستان از وی که در بستر بیماری است عیادت کرده و تجلیل کردند.

در این مراسم همچنین محمد غلامی، حسن دشتی، کورش بهروزی، علیرضا عبدویی، سید عبدالمناف رئوفی و ابراهیم رستمی نیز به نمایندگی از دانش آموزان به بیان خاطرات دوره دانش آموزی پرداختند.

کد خبر 5773243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha