۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۰:۵۶

وحیدی:

پیوند دانش‌آموز با مدرسه مانع از فریب خوردن او از سوی دشمن است

پیوند دانش‌آموز با مدرسه مانع از فریب خوردن او از سوی دشمن است

وزیر کشور گفت: دشمن به هر بهانه‌ای می‌خواهد مدارس را تعطیل کند و می‌داند که اگر دانش آموز در فضای مدرسه و در صحبت با معلمان باشد دیگر فریب نخواهد خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی در همایش هادی معلم گفت: دولت کریمه بدون وجود انسان‌های اخلاق مدار شدنی نیست. خداوند چنین مقدر کرده است که دولت کریمه بدون حضور انسان‌های راستین موفق نیست.

وی با بیان اینکه ما با هنر انقلاب اسلامی توانستیم ارزش گذاری بیش از انقلاب را انجام دهیم؛ گفت: پیشرفت و الگوی توسعه اسلامی، الگوی انسان محور است و در این توسعه انسان محور، نقش مربی و مربی و معلم در درجه اول است خصوصاً در شرایط کنونی که جنگ تربیتی و جنگ ادراکی محل توجه همه موارد انسان هاست.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: معلمان سرداران اصلی جبهه‌های نبرد امروز دشمنان هستند. زیرا دشمن می‌خواهد تمام هویت انسانی جوانان ما را از او بگیرد و شما با تمام قوا ایستاده اید که دشمن در این زمینه موفق نشود.

وحیدی با اشاره به نقش معلم گفت: آنچه که امروز مطرح می‌شود ما شاهد شکاف نسلی هستیم که از نظر ما قابل قبول نیست با این حال آنچه که می‌تواند نسل‌ها را به هم پیوسته و به حرکت درآورد اقدام معلمان است انتقال ارزش‌ها با معلمان است و بزرگترین جریان تاریخ‌ساز مربیان و معلمان هستند.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه همه ما وظیفه قدردانی از معلمان را داریم گفت: دنیا به انسان‌های فرهیخته محتاج است؛ به انسان‌های روشن بینی که با وجود همه جریانات شیطانی توطئه گر که حاکم بر تمدن منحط غربی هستند بتواند آینده روشنی برای همه مردم دنیا فراهم آورد.

وحیدی با اشاره به اینکه دشمنان برای انحراف جوانان تلاش زیادی می‌کنند گفت: با این حال دشمنان بسیار هم در سال‌های اخیر ناتوان بودند و این ناتوانی آنان به دلیل تلاش معلمان بوده است. دشمن به هر بهانه‌ای می‌خواهد مدارس را تعطیل کند و می‌داند که اگر دانش آموز در فضای مدرسه و در صحبت با معلمان باشد دیگر فریب نخواهد خورد و این استقامت و پایداری شما بود که توطئه دشمن را خنثی کرد و در آینده هم خنثی خواهد کرد.

کد خبر 5774955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha