۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۹:۴۸

مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل:

آخرین مهلت پرداخت آورده متقاضیان خردادماه است

آخرین مهلت پرداخت آورده متقاضیان خردادماه است

اردبیل- مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: پایان خرداد آخرین مهلت برای متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن است تا مرحله دوم آورده خود را پرداخت کنند.

محبوب حیدری در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ۳۹ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن به تأیید نهایی رسیده و از سال گذشته ساخت واحد برای این تعداد در اولویت است.

وی تصریح کرد: در مجموع بیش از ۱۱۴ هزار و ۹۷۳ نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده بودند که بعد از پایش نهایی متقاضیان واجد شرایط معرفی شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ۲۴ هزار متقاضی آورده اولیه خود را پرداخت کردند که ۱۹ هزار نفر از این تعداد در شهر اردبیل ساکن بوده و مابقی در سایر شهرستان‌ها آورده اولیه خود را واریز کردند.

حیدری افزود: به همین تعداد زمین تأمین شده و امیدواریم در مراحل بعد نیز واریزی متقاضیان بیشتر بوده تا امکان ساخت سریع واحدها و تحویل آن به وجود آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ۶ هزار و ۹۲۰ واحد در مرحله قرارداد ساخت بوده و پنج هزار و ۳۲۶ واحد نیز به مرحله مشارکت بانک رسیدند تا پرداختی تسهیلات انجام شود.

حیدری اضافه کرد: به تناسب پیشرفت پروژه بانک عامل نیز پرداخت تسهیلات را انجام می‌دهد و در کنار آن آورده متقاضیان و پرداختی به موقع آنها بسیار مهم و راهگشا است.

وی آخرین مهلت پرداخت قسط دوم و آورده مرحله جدید را پایان خردادماه اعلام کرد و ادامه داد: تمام تلاش ما بر این است تا هر چه سریع‌تر این مجموعه‌ها احداث و با کیفیتی مناسب تحویل متقاضیان در شهرهای مختلف شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از همکاری بنیاد مسکن و دیگر همراهان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن قدردانی کرد و گفت: تلاش‌ها در جهت حمایت و پشتیبانی از افراد فاقد سرپناه است تا در قالب این طرح واحدهای مسکونی خود را هر چه سریع‌تر تحویل بگیرند.

کد خبر 5775942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سلام IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
      2 0
      چرا سود ۲۳ درصد حساب میکنید ...این آیا برای مستضعفین کمر شکن نیست
    • گئرمیلی AE ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۴
      1 0
      برای استانهایی مثل آذربایجانات و بلوچستان و لرستانات و کردستان که محرومند سود وام را ۴ درصد کنید .
      • آراد IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۷
        0 0
        همچنین هرمزگان