۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۰:۴۵

جوانان فلسطینی در کرانه باختری با صهیونیست‌ها درگیر شدند

جوانان فلسطینی در کرانه باختری با صهیونیست‌ها درگیر شدند

جوانان فلسطینی در کرانه باختری، در پاسخ به بمباران غزه توسط رژیم صهیونیستی، با صهیونیست‌ها درگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، پس از آن‌که رژیم صهیونیستی، با بمباران غزه سه تن از رهبران جنبش جهاد اسلامی را به شهادت رساند، فلسطینیان در مناطق مختلف کرانه باختری در اعتراض به این جنایت رژیم صهیونیستی دست به تظاهرات زدند و با نظامیان صهیونیست درگیر شدند.

در جنین، نیروهای مقاومت به ایست و بازرسی «دوتان» در جنوب غرب این شهر، حمله کردند و پس از تیراندازی به آن در سلامت کامل و با موفقیت از محل دور شدند.

همچنین، منابع فلسطینی گزارش دادند که گردان‌های مقاومت جنین، در نخستین واکنش خود به ترور رهبران جنبش جهاد اسلامی در غزه، در اطراف شهرک صهیونیستی دوتان با نظامیان صهیونیست درگیر شدند.

در نابلس، نیروهای مقاومت به سمت ایست و بازرسی «بیت فوریک» در شرق این شهر، تیراندازی کردند که در نتیجه این اقدام شجاعانه نیروهای مقاومت، نظامیان صهیونیست مجبور به حضور در این منطقه و بستن ایست و بازرسی شدند. نیروهای مقاومت توانستند پس از انجام عملیات خود، بدون هیچ گونه آسیبی از محل دور شوند.

در اردوگاه العروب واقع در شمال الخلیل نیز، جوانان فلسطینی با نیروهای اشغالگر صهیونیست درگیر شدند. در این درگیری‌ها، نظامیان صهیونیست به روی جوانان فلسطینی آتش گشودند و برای متفرق کردن جمعیت از بمب‌های صوتی و گاز اشک‌آور استفاده کردند.

همچنین در قدس اشغالی و دیگر شهرهای کرانه باختری، جوانان فلسطینی در اعتراض به بمباران بامداد امروز غزه توسط صهیونیست‌ها، دیگر فلسطینیان را به تظاهرات فراخواندند. این فراخوان‌ها، بر حرکت به سمت نقاط تماس و هدف قراردادن ایست و بازرسی‌های نظامیان رژیم صهیونیستی تأکید داشت.

کد خبر 5775979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha