۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۴۵

بهادری جهرمی در حاشیه جلسه هیئت دولت:

خرید تضمینی گندم ۵۰ درصد رشد داشته است

خرید تضمینی گندم ۵۰ درصد رشد داشته است

سخنگوی دولت گفت: خرید تضمینی بیش از یک و نیم میلیون تن گندم از کشاورزان انجام شد که افزایش حدود ۵۰ درصدی میزان گندم تحویلی کشاورزان در سال جاری نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت ظهر امروز (چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به جنایت ناگوار اخیر رژیم صهیونیستی گفت: این اقدام بار دیگر ماهیت ضد انسانی و ضد حقوق بشری این رژیم را به جهانیان نشان داد؛ ضروری است نهادهای بین‌المللی و مراجع مدعی حمایت از حقوق بشر هستند به این جنایات واکنش نشان دهند.

وی بیان کرد: به نظر می‌رسد باید یک بار برای همیشه شاهد تعیین تکلیف این غده سرطانی در منطقه باشیم تا این جنایات تکرار نشوند. البته این اقدامات ناشی از دست و پا زدن این رژیم رو به اضمحلال است و خودش فروپاشی درونی خود را می‌بیند و این باعث می‌شود بیش از پیش دست به چنین جنایاتی بزند.

سخنگوی دولت ضمن تبریک کسب مقام دوم توسط تیم ملی بانوان هاکی روی یخ، اظهار کرد: این موفقیت‌ها در مراجع و مسابقات مختلف، نمایشی از استعداد، ظرفیت و حقوق بانوان در کشور را نشان می‌دهد.

بهادری جهرمی در خصوص جزئیات جلسه امروز هیئت دولت، گفت: مطابق گزارش سرپرست وزارت جهاد تا پایان هفته پیش خرید تضمینی بیش از یک و نیم میلیون تن گندم از کشاورزان انجام شد. این رقم، افزایش حدود ۵۰ درصدی میزان گندم تحویلی کشاورزان در سال جاری نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد.

وی ضمن قدردانی از همکاری کشاورزان با دولت در راستای افزایش خوداتکایی و حرمت به سمت تأمین و تولید نیازهای اساسی کشور اظهار امیدواری کرد که این مسیر با اعتماد متقابل ادامه داشته باشد.

سخنگوی دولت همچنین خبر داد: دولت با پذیرش بار مالی ناشی از طرح مجلس شورای اسلامی برای حوزه بانک مرکزی موافقت کرد. همچنین با توجه درخواست و وزارت کشور به منظور تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی، مجوزی با موافقت وزارت صمت داده شد تا حدود ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس درون شهری به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه شود.

کد خبر 5776521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
      6 1
      شماکه میگی پنجاه درصدقیمت گندم راافزایش دادیم چرانمیگی سیصددرصدهزینه هاراافزایش دادیم تاکی میخوای دروغ بگی وکشاورزان زحمت کش راازاین بدبخت تربکنی
      • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
        3 0
        صحبتی از قیمت نکرد گفت مقدار گندم خریداری شده 50 درصد نسبت به سال قبل ولی آقای جهرمی نمی دانند که سال گذشته خشکسالی بوده و 50 درصد نسبت به سال گذشته فاجعه است ما در زمان نه، چندان دور 11 میلیون تن تولید داشتیم
    • طباطبایی IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
      4 1
      واقعا ملت سردرگم هستند وازروی ناچاری رزق وروزی مردم را تحویل دولت محترم میدهند تا او فقط حرف بزند وعمل نکند
    • IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
      0 0
      خدا از دروغ گو ها نگذره فقط از مشکلات کشاورزان به نفع خودشان استفاده میکنند برداشت گندم بیشتر کشور تمام شد هنوز قیمت مشخص نشده از قیمت گندم میخواد حرف بزنه میاد از مشکل فلسطین میگه دیگه کمر مردم شکسته از بس که کار کردیم فرستادند فلسطین
    • عبدالامام IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
      0 0
      علی بهادری قیمت مرغ چندشده که اینقدرنیشت بازه قیمت گوشت چقدر چندردرصدافزایش شده یاشما عصرحجری یاترس ازترک صندلی داری همینه میگن ادم سیرچه خبرازگشنه داره اگه حجاب همه هستن ولی دردزدی همه نیستن !
    • عبدالامام IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
      0 0
      علی بهادری قیمت مرغ چندشده که اینقدرنیشت بازه قیمت گوشت چقدر چندردرصدافزایش شده یاشما عصرحجری یاترس ازترک صندلی داری همینه میگن ادم سیرچه خبرازگشنه داره اگه حجاب همه هستن ولی دردزدی همه نیستن !