۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۹:۲۱

نشست هماهنگی برپایی سالگرد ارتحال امام (ره) برگزار شد

نشست هماهنگی برپایی سالگرد ارتحال امام (ره) برگزار شد

معاون خدمات شهری شهرداری از آمادگی شهرداری تهران برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: مجموعه مدیریت شهری به خدمات رسانی حداکثری خواهند پرداخت.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست هماهنگی جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) با حضور مهندس حسین نظری معاون خدمات شهری شهرداری تهران، جعفری مدیرکل امور خدمات شهری، مدیران عامل سازمان‌ها و شرکت‌های حوزه خدمات شهری، معاونت فرهنگی و اجتماعی، معاونت حمل و نقل و ترافیک، شرکت مترو، شرکت اتوبوسرانی، معاونت امور مناطق، معاونت فنی و عمرانی، شهردار منطقه ۱۹، مدیرعامل شرکت شهر آفتاب، مرکز ارتباطات، سازمان فرهنگی و هنری، سازمان بسیج شهرداری تهران، حراست و بازرسی حوزه خدمات شهری، سازمان پیشگیری و مدیریت بحران، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، شرکت شهر سالم، یگان حفاظت شهرداری تهران، اداره کل پشتیبانی شهرداری تهران، منطقه ۱ و … عصر دیروز ۱۹ اردیبهشت ماه در سالن کنفرانس شهرداری تهران برگزار شد.

حسین نظری، معاون خدمات شهری شهرداری تهران با ذکر این مهم که ما خود را مدیون امام و شهدا می‌دانیم، گفت: جلسات هماهنگی جهت برگزاری مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) با ارگان‌ها و نهادهای دیگر برگزار شده است و هدف ما از برگزاری این جلسه انجام هماهنگی‌ها و اتخاذ تدابیر لازم در شهرداری تهران در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم می‌باشد.

نظری در ادامه افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه ۱۹ و نزدیکی آن به حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره)، محور فعالیت‌ها و خدمات منطقه ۱۹ به عنوان معین مناطق می‌باشد که ستاد ارتحال در شهرداری تهران و تمامی زیرمجموعه آن حداکثر همکاری را با این منطقه خواهند داشت.

به گفته رئیس ستاد ارتحال در شهرداری تهران تمامی موارد و موضوعات مرتبط با شهرداری تهران در محوطه بیرونی بهشت زهرا بر عهده منطقه ۱۹ و آماده سازی محوطه داخلی بهشت زهرا در کلیه موضوعات خدمات شهری، فنی و عمرانی، ترافیکی و… با همکاری و همراهی مجموعه‌های دیگر شهرداری بر عهده سازمان بهشت زهرا (س) خواهد بود.

رئیس ستاد ارتحال در شهرداری تهران در پایان گفت: شرح تمامی فعالیت‌ها و وظایف احصاء شده در ستاد ارتحال شهرداری تهران به کلیه نهادهای مسئول در شهرداری تهران ابلاغ و کلیه فعالیت‌ها باید بر اساس زمانبندی تعیین شده به انجام رسد.

گفتنی است در این جلسه گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات شهرداری تهران در برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) در سال گذشته ارائه و پس از آن کلیه مدیران و مسؤولین در خصوص برنامه‌ها و اقدامات مجموعه تحت مدیریت خود برای برگزاری این مراسم به ارائه توضیحات مبسوطی پرداختند.

همچنین در این نشست از سوی رئیس ستاد ارتحال شهرداری تهران وظایف و مسئولیت‌های هر نهاد و ارگان در شهرداری تهران تعیین گردید.

کد خبر 5776903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha